دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

روشنایی تا چه حد در ظاهر صورت یک فرد تغییر ایجاد می‌کند

امین باقرزاده - شنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - 19:45

یکی از فاکتورهای مهم در حرفه عکاسی، نورپردازی مناسب است. این نور پردازی بستگی به شرایط و هدف عکاس دارد و همواره متناسب با آن تغییر می‌کند. اگر نور به درستی تنظیم نشود، نمی‌توان انتظار عکسی زیبا را داشت. با برخط همراه باشید تا با اهمیت نور در عکاسی آشنا شوید.

 در ادامه مطلب با ما باشید.

ادامه مطلب ...

نسخه‌ی اولیه ویندوز 9 با نام Threshold ماه آینده منتشر خواهد شد.

رضا باقرزاده - شنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - 17:01

براساس اطلاعاتی که از طریق منابع نزدیک به مایکروسافت فاش شده، این کمپانی در تلاش است تا نسخه‌ای اولیه از ویندوز ۹ را با نام Threshold ماه آینده منتشر کند. به این ترتیب فاصله بین عرضه نسخه‌های مختلف ویندوز به شکل محسوسی کاهش می‌یابد.

 در ادامه با ما باشید.

ادامه مطلب ...

هواپیماهای درحال پرواز هم هک می‌شوند

رضا باقرزاده - سه شنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - 14:22

سانتامارتا بر اساس مطالعاتی که در ماه آپریل از سال جاری میلادی انجام داده بود اعلام کرد که در نرم‌افزارهای مرکزی هواپیماها نقاط آسیب‌پذیر فراوانی کشف کرده است.

یکی از کارشناسان امنیتی هشدار داد که هواپیماهای مسافربری می‌توانند از طریق دستگاه‌های الکترونیکی سرگرمی موجود در آنها یا سیستم Wi-Fi داخلی هک شوند و کنترل هواپیمای درحال پرواز در اختیار هکرها قرار بگیرد.
در ادامه با ما باشید.
 
ادامه مطلب ...

اپ خط: با MyScript Calculator پیچیده‌ترین عبارات ریاضی را بصورت دستی بنویسید

رضا باقرزاده - جمعه - 17 مرداد ۱۳۹۳ - 19:45

پیش‌تر در بخشاپ خط اپلیکیشن MyScript Stylus را معرفی کردیم، حال در ادامه به معرفی اپلیکیشن کاربردی دیگری از همین کمپانی خواهیم پرداخت که یکی از بهترین ماشین‌حساب‌های تولید شده برای اندروید و iOS است. در صورتی که به‌دنبال سهولت وارد کردن عبارات ریاضی در ماشین حساب هستید، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

ویندوز 9 با حذف منوی چارم و اضافه شدن دسکتاپ مجازی عرضه خواهد شد

رضا باقرزاده - جمعه - 17 مرداد 1393 - 17:30

به‌نظر می‌رسد ویندوز 9 نقطه‌ی عطفی در اکوسیستم مایکروسافت خواهد بود. علاوه بر شنیده‌هایی مبنی بر یکپارچه‌سازی کامل اکوسیستم ویندوز، شواهد نشان از تغییرات در روند توسعه‌ی ویندوز 9 و حذف برخی از موارد همچون منوی چارم (Charms) یا همان منوی کمکی سمت راست ویندوز دارد.

ادامه مطلب ...

miCoach: توپ هوشمندی برای توسعه مهارت‌های فوتبالی شما

امین باقرزاده -جمعه - 17 مرداد 1393 - 14:30

در تلاش برای ورود هرچه بیشتر فناوری در عرصه‌ی فوتبال آدیداس توپ فوتبال هوشمندی را معرفی کرده است که در آن با استفاده از آرایه‌ای از حسگرهای حرکتی این توپ باهوش قادر است پس از شوت شدن حجم زیادی از اطلاعات را به ابزار iOS شما ارسال کند. آدیداس امیدوار است ورزشکاران بتوانند با استفاده از این توپ مهارت‌های ورزشی خود را به طور ویژه‌ای گسترش دهند.

ادامه مطلب ...

ته‌سیگارها می توانند به موادی برای ذخیره‌ی انرژی و ساخت باتری‌های بهتر تبدیل شوند

امین باقرزاده - جمعه - 17 مرداد 1393 - 12:55

محققان دانشگاه ملی سئول در کره‌ جنوبی به شیوه‌ای دست یافته‌اند که بر اساس آن می‌توان فیلتر موجود در ته مانده‌های سیگار را بعنوان ماده‌ای با بازدهی و عملکرد بالا برای ذخیره‌ی انرژی مورد استفاده قرار داد.

ادامه مطلب ...

تماشا کنید: در کمتر از یک دقیقه سارقان می‌توانند با هک بی‌سیم، اتومبیل شما را از راه دور بدزدند

رضا باقرزاده - جمعه - 17 مرداد 1393 - 11:05

با استفاده از فناوری‌های حفاظتی جدید دزدی ماشین با استفاده از شاه کلید و میله و چوب لباسی و امثال آن دیگر منسوخ شده و بجز دفتر خاطرات دزدهای دست و پا چلفتی قرن گذشته دیگر در جایی دیده نمی‌شود٬ یا نباید دیده شود! اما نسل جدید دزدهای باهوش دیگر مثل همکاران کهنه کارشان از ابزارهای ساده برای دزدی استفاده نمی‌کنند و نیمه‌ی تاریک علم به کمک آن‌ها آمده است.

ادامه مطلب ...