دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

پست مهم.خداحافظی الکس فرگوسن با تیمش برای همیشه + گزارش تصویری

پست خارج از تکنولوژی ولی بسیار مهم.

سرالکس فرگوسن بعد از بازی روز یکشنبه تیمش در اولدترافورد با هواداران تیمش خداحافظی کرد.


روز 4 شنبه هفته گذشته بود که سرالکس فرگوسن اعلام کرد که با اتمام رقابت های این فصل لیگ برتر از دنیای مربیگری بازنشسته خواهد شد.

روز شنبه او برای آخرین بار تیمش را در اولدترافورد هدایت کرد و در بازی هفته آینده تیمش درخانه وست بروم برای همیشه با دنیای مربیگری خداحافظی می کند. مسئولان یونایتد بعد از اتمام آخرین بازی خانگی تیمشان در اولدترافورد، جشنی برای خداحافظی با سرالکس پیرمرد جاودانه یونایتد تدارک دیدند تا بدین ترتیب این مربی بزرگ اسکاتلندی بتواند با هواداران تیمش خداحافظی کند.


ندیدنت سخت است مرد بزرگ



ورق زدن خاطرات با چاپ عکس

تبلیغات.

تبلیغاتاگر یادتان باشد قدیم های نه چندان دور برای نگهداری و مشاهده عکس هایی که با دوربین آنالوگ می گرفتیم راهی جز چاپ آنها نبود. 

اما امروزه در دنیای دیجیتال و اینترنت عکس هایمان محدود به هارد کامپیوتر و شبکه های اجتماعی شده، در این شرایط ورق زدن یک آلبوم عکس و یا دیدن یک عکس روی دیوار بسیار لذت بخش خواهد بود. پیک یویو به شما این امکان را می دهد تا عکس های منتخب خود را بسیار سریع و آسان از طریق اینترنت بصورت آلبوم یا شاسی سفارش دهید و در منزل خود تحویل بگیرید. 

این سایت برای چاپ عکس و شاسی امکان چاپ روی تی شرت، لیوان، موس پد و… را نیز فراهم کرده است. ثبت نام و آپلود عکس در این سایت بسیار ساده بوده و تنها با چند کلیک امکان پذیر است. برای پرداخت هزینه سفارش هم راه های زیادی از جمله پرداخت اینترنتی، انتقال کارت به کارت و واریز به حساب را در اختیارتان می گذارد. و در پایان حداکثر تا ۳ روز کاری سفارش تان را تحویل خواهید گرفت. 

پیک یویو برای مشترکان جدید کوپن تخفیف ۲۰۰۰ تومانی در نظر گرفته است که هنگام عضویت به ایمیل تان ارسال می شود. همچنین می توانید دوستان خود را به پیک یویو دعوتکرده و کوپن تخفیف ۵۰۰۰ تومانی دریافت کنید. پس فرصت را از دست نداده و همین الان سراغ پیک یویو بروید و عکس های دلخواه تان را سفارش بدهید شاید شما هم یکی از مشتریان ثابت پیک یویو شوید.

اخبار وبلاگ

پروژه قالب وبلاگ به پایان رسید.بزودی نسخه ی بتای آن را عرضه میکنیم.

کاربران گرامی.

از روز 30 خرداد شما میتوانید نسخه ی جدیدسایت برخط را ببینید.

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

وب سایت در مراحل آخر راه اندازی است

بزودی روز شمار برای افتتاح سایت برخط1 در وبلاگ در حال تست می باشد.شکیبا باشید

اخبار وبلاگ

بزودی روز شمار برای افتتاح سایت برخط1 در وبلاگ قرار گرفته میشود.

با ما باشید.

سیستم جدید نظرات در حال راه اندازی

بخش نظرات برخط یکی از قسمت های فعال و پویای آن به حساب می آید. 

تا به حال نظرات برخط بر اساس زمان ارسال در پایین مطالب قرار می گرفتند. اما از این پس نظرات هر مطلب بر اساس «اعتبار نظر» ردیف خواهد شد. این اعتبار مجموعه ای از امتیازهای نظر، امتیازهای کاربر و تعدادی فاکتورهای ارزش سنجی دیگر خواهد بود. 

سیستم «پاسخ» به هر نظر هم تغییراتی داشته. گاهی اوقات از دکمه «پاسخ» به صورت صحیح استفاده نمی‌شد تا نظرهای غیرمرتبط بالاتر دیده شود. اما از این پس پاسخ های هر نظر به صورت مجزا دیده می شود و با کلیک روی دکمه «در پاسخ به» می توانید نظر اصلی را مشاهده کنید. پاسخ ها هم بر اساس روش اعتبار سنجی جدید مرتب خواهند شد. 

امیدواریم با روش جدید، شاهد بیشتر دیده شدن نظرات «مفید» باشیم و بیشتر بتوانیم از آنها استفاده کنیم.