دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

مقایسه و بررسی رو در روی دو تلفن همراه Samsung Galaxy S III و H

معرفی

هیچ مبارزه نهایی در این صنعت وجود ندارد اما در اینجا مبارزه بین دو آندرویدی مرگ‌بار را که با آخرین تکنولوژی مجهز شده‌اند داریم. HTC One X و Samsung Galaxy S III در یک نقش بازی می‌کنند و در نوک قله‌ی انقلاب آندروید قرار دارند. این دو دستگاه آندرویدی بزرگ و ترسناک هستند ولی جا فقط برای یکی از آن‌ها است.

ادامه مطلب ...

پرندگان بعدی نصبی نیستند

کمپانی روویو، سازنده بازی های محبوب انگری بردز ، دیروز زمان ارائه نسخه جدید این بازی را اعلام کرد. نسخه جدید این بازی Angry Birds: Heikki نام دارد و نکته بسیار عجیب این است که شرکت روویو این بازی را تنها تحت وب ارائه خواهد کرد و خبری از نسخه های آی او اس و اندروید نخواهد بود. 

ادامه مطلب ...

تلفن ساده ای که با استقبال مواجه شد: Spare One

تلفن Spare One را به خاطر دارید؟ همان تلفنی که در نمایشگاه CES 2012 معرفی شد و با یک باطری قلمی ۱۵ سال کار می کرد؟ این تلفن مدتی است وارد بازار شده و به نظر می رسد با استقبال گسترده خریداران مواجه شده است و چند جایزه هم از آن خود کرده است. 

ادامه مطلب ...

آغاز عرضه عمومی سهام فیسبوک: میلیاردرهای جدید دنیای تکنولوژی

بالاخره شرکت فیسبوک عرضه عمومی سهامش را از ساعتی پیش آغاز کرد. این شرکت امروز ۴۲۱،۲۳۳،۶۱۵ سهم خود را هر یک به ارزش ۳۸ دلار به فروش گذاشت و البته در همان دقایق اول نیز شاهد رشد ارزش سهام بودیم. به این مناسبت بران شدیم تا نگاهی بیاندازیم به ۱۲ سهام دار بزرگ فعلی این شرکت که قرار است با این فروش بزرگ به ناگهان چند میلیارد ناقابل پول بدست آورند. پس در ادامه این شما و این هم لیست سهام داران اصلی فیسبوک.


ادامه مطلب ...

اپل به دنبال نمایشگر های تا شوی سامسونگ / آیا آیفون های بعدی با

طی چند سال آینده می‌توانیم شاهد نسل جدید از گوشی هوشمند آیفون باشیم که می‌تواند تا شود، پیچ بخورد و امکان پوشیدن آن برای کاربران فراهم شود.


به گزارشgalaxy، اگر تحلیل روزنامه The Korea Times از گزارش منتشر شده توسط یکی از نمایندگان شرکت سامسونگ درست باشد، آیفون‌های آتی با نمایشگرهای انعطاف‌پذیر و قابلیت‌هایی کاملا متفاوت به دست کاربران می‌رسند.

ادامه مطلب ...

احتمال ارائه همزمان اندروید 5‪.‬0 بر روی چندین اسمارت فون با برن


وال استریت ژورنال در گزارش روز گذشته خود گفته است که گوگل برای پشتیبانی و عرضه بهتر سیستم عامل بعدی خود که با نام اندروید 5‪.‬0 یا جیلی بیلی شناخته می شود، قصد دارد روال مرسوم عرضه یک اسمارت فون با برند NEXUS را کنار گذاشته و جیلی بیلی را به طور همزمان بر روی ۵ اسمارت فون از ۵ شرکت موبایل ساز مختلف عرضه کند. 

ادامه مطلب ...

عصر جدید دنیای گرافیک: معرفی پردازش ابری انویدیا


کارت گرافیک کامپیوتر شما چه مدلی است و آیا قصد ارتقایش را دارید؟ تا به حال تنها روش موجود برای دسترسی به گرافیک بهتر و سریع تر خرید یک کارت گرافیک قدرتمند تر بود. اما شرکت انویدیا گزینه جدیدی را به زودی وارد بازار می کند. 

ادامه مطلب ...

۱۳ واقعیت جالب درباره استفاده از اسمارت فون ها در سراسر جهان


گوگل دائما در حال جمع آوری حجم بسیار عظیمی از اطلاعات درباره شیوه استفاده از اسمارت فون ها در سراسر دنیا است و این اطلاعات را در وب سایت « Our Mobile Planet » قرار می دهد. روز گذشته این شرکت اطلاعات درج شده در این سایت را به روز رسانی کرد. این سایت به شما اجازه می دهد که نگاهی دقیق تر به دنیای ابزارهای همراه داشته و آمار و ارقام را بر اساس تمامی جنبه های کاربردی اسمارت فون ها (از قبیل اپلیکیشن یا پلتفرم ها)‌در ۴۰ کشور دنیا مقایسه کنید. شما همچنین می توانید این اطلاعات را بر اساس جنسیت و سن هم دسته بندی کنید. 

ادامه مطلب ...