دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

تکنوپوک - اخبار فناوری - به اشتراک گذاری تجربیات

وب سایت تکنوپوک در ۱۵ آبان سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه جدیدترین اخبار فناوری و تحت پوشش دادن مهمترین رویدادهای حوزه فناوری و اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرده است. این وب سایت مجرب ترین نویسندگان و خبرنگاران ایرانی و خارجی، با سابقه کاری درخشان را با خود همراه دارد.

تکنوپوک در مدت زمان کوتاهی و با رشد صعودی بسیار بالا هم اکنون به عنوان یکی از مراجع اصلی و معتبر ارائه خبر در میان مردم شناخته شده و با ۱۰۰ هزار بازدید روزانه می تواند مناسب ترین گزینه برای معرفی کسب و کار هایی که در حوزه های مرتبط با فناوری می باشند مورد توجه قرار گیرد. لازم به ذکر است تکنوپوک در حال حاضر تنها وب سایت فناوری کشور است که دارای گواهی نامه امنیت اطلاعات  Commodo SSL طبق قوانین بین المللی می باشد.

خدمات ارائه شده در تکنوپوک به شرح ذیل می باشد:

ریپورتاژهای آگهی

با توجه به اینکه تکنوپوک تنها به ارائه اخبار رسمی و قابل اعتماد می پردازد، قشر مخاطب آن نیز اعتماد کاملی را نسبت به این سایت دارند. با توجه به این موضوع تکنوپوک آمادگی کامل خود را نسبت به معرفی تمامی خدمات قابل اعتماد و قانونی شرکت های فناوری اعلام می دارد.

تبلیغاتی بنری

وب سایت تکنوپوک با دارا بودن ۲۵ مکان تبلیغات بنری، در سایز های استاندارد می تواند بهترین ویترین جهت عرضه و معرفی محصولات و خدمات ارائه شده شما باشد.

تبلیغات متنی

چنانچه به دنبال این هستید تا علاوه بر دیده شدن نسبت به افزایش رتبه وب سایت رسمی خود نیز اقدام نمایید، تبلیغات متنی تکنوپوک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است این نوع تبلیغات تاثیرات بصری کمتری نسبت به تبلیغات بنری دارا بوده اما در بهبود رتبه الکسا شما موثر خواهد بود.

پوشش زنده رویداد های خبری

تکنوپوک با استفاده از دانش فنی و زیر ساخت های لازم امکان تحت پوشش قرار دادن مراسم های رسمی، رونمایی و یا معرفی محصولات و جشنواره ها و سایر رویداد ها، به صورت تصویری و صوتی و همچنین ( لایو بلاگ ) را دارا می باشد و آماده ارائه این خدمات بر حسب نیاز مجموعه ها و شرکت های محترم می باشد.

مشاوره تبلیغات آنلاین ( دیجیتال مارکتینگ – آنلاین مارکتینگ –  مارکتینگ محتوایی )

همچنین تکنوپوک با توجه به سابقه مدیران خود می تواند در ارائه خدمات مشاوره مارکتینگ و بازاریابی آنلاین نیز همراه شرکت ها و مجموعه هایی باشد که قصد دارند تا محصولی خاص را در حوزه آنلاین معرفی نمایند.

جهت سفارش تبلیغات و درج آگهی خود در تکنوپوک می توانید با ایمیل info@technopoke.com تماس گرفته و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۸۳۸۴۰ بخش بازرگانی ( آقای قربانی ) ارتباط برقرار نمایید.

تکنوپوک | اخبار فناوری