دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

پروژه ی فارسی سازی استیم

تبلیغات - یک شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - 11:55

شاید شما گیمر باشید.پس حتما نام نرم افزار استیم به گوشتان خورده است.نرم افزاری که مثل سایر سرویس ها و نرم افزارها برای کشور ایران ساخته نشده است. امروز در برخط میخواهیم یک گروه را معرفی کنیم که یک هدف دارند.آن هم فارسی سازی نرم افزار استیم برای بازی سازان ایرانی است.که واقعا قدم بزرگی در این عرصه در کشورمان است.ابتدا به معرفی استیم و کاربردهای آن می پردازیم.پس در ادامه مطلب با ما باشید.

 استیم (به انگلیسی: Steam) یک نرم‌افزار انجام توزیع دیجیتال، مدیریت حقوق دیجیتال، بازی ویدئویی چندنفره و پلت‌فرم‌های ارتباطی است که توسط شرکت والو توسعه می‌یابد. این نرم‌افزار برای توزیع بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های مرتبط آنلاین استفاده می‌شود؛ به صورتی که داده‌های مرتبط با آن‌ها توسط بازیبازان یا توسعه‌دهندگان مستقل کوچک‌تر به خانه‌های نرم‌افزار بزرگ‌تر به اشتراک گذاشته می‌شود. در اکتبر ۲۰۱۲، شرکت والو ویژگی جدیدی را فراهم کرد تا داده‌های از نوع غیر بازی‌های رایانه‌ای نیز در محیط انجمن استیم به اشتراک گذاشته شود، که این خود شامل قابلیت‌های گسترده‌ای شامل فهرست دوستان، گروه‌ها، ذخیره‌سازی ابری داده‌ها، چت صوتی و تصویری بازیبازان برای بازی‌های آنلاین و ... نیز می‌شود.

استیم به نوعی یک نرم افزاری برای پخش و خرید بازی ها به صورت مجازی، بازی کردن به صورت آنلاین و مولتی پلیر، ارتباطات دیجیتالی(از قبیل چت و Voice) و ... هست استیم محلی برای توزیع بازی ها است که از گروه های Independent یا مستقل گرفته تا شرکت های بزرگ می توانند از آن استفاده کنند، استیم همچنین قابلیت های عمومی نیز مانند چت معمولی یا Voice و همچنین آپدیت هوشمند نیز دارا است.


به صورت کلی شما می توانید از استیم بازی های قانونی خریداری کرده و در مقابل می توانید ازمزیت های همچون آپ دیت های منظم (در صورت اشکال و ...) - بازی کردن به صورت آنلاین - امکان استفاده از پشتیبانی و ... استفاده کنید.

حالا معرفی گروه :

هدف این گروه اطلاع رسانی به هم وطن های جوان و نو جوان یا میان سال در باره ی استیم و قابلیت های استیم می باشد و این سایت هیچ منفعت مالی از این تبلیغات نمی برد و تنها هدف اطلاع رسانی و در آخر فارسی سازی استیم برای تمامی فارسی زبانان این کره ی خاکی می باشد پس لطفا این گروه را در این راه و هدف ملی تنها نگذارید.( در ضمن برای یاری در گروه فارسی سازی استیم میتوانید عضو شوید. هرچه بیشتر این گروه عضو داشته باشد شانس این گروه برای فارسی سازی استیم بیشتر می شود.)

کسب اولین موفقیت :

قرار گرفتن گروه در تاپیک رسمی استیم به عنوان یک پروژه.برای مشاهده می توانید در لینک زیر کلیک کرده و دنبال زبان فارسی بگردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر.به وب سایت زیر مراجعه فرمایید.




چاپ روی تی شرت
نظرات 1 + ارسال نظر
سید علی دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 01:36

دمت 1000 بار گرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.