دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

چگونه به هر آنچه که در زندگی می خواهیم برسیم

زمانی که زندگی به عادی شدن می رود و احساسات و اهداف رنگ می بازند، بدترین زمان زندگی است. آنچه که این اوضاع را بدتر می کند، زمانی است که مثلا رکودی اقتصادی شما را در برمی گیرد و احساس می کنید که دیگر کنترل هیچ چیزی در زندگی خود را ندارید. در این چگونه به شما خواهیم آموخت که این کنترل را باز پس بگیرید و هر آنچه که می خواهید را انجام دهید.

 

 Get Everything You Want in Life Step 1.jpg

آنچه که می خواهید انجام دهید و دلیل انجام آن را درک کنید. امروزه افراد بسیاری هدف های زیادی دارند که در واقع به چیستی خواسته های خود واقف نیستند. نباید فکر کنید که از زندگی چه می خواهید، بلکه باید بدانید که در زندگی چه می خواهید. اگر به این نتیجه رسیدید که آنچه که شما نیاز دارید احساسات و افکار درست هستند و نه هوس های آنی و زود گذر، این چگونه هم با تمرکز بر آنچه که شانس موفقیت در زندگی را افزایش می دهد، مفاهیم را به شما خواهد 

Get Everything You Want in Life Step 2.jpg

وضعیت کنونی خود و مشکلاتی که دارید را به صورت ستونی بر روی کاغذ بنویسید. البته نوشتن هر آنچه که می خواهید، به تنهایی کاری از پیش نخواهد برد. همیشه از اطرافیان کمک و مشورت بگیرید. دستیابی به رویاها چیزی است که همه به آن افتخار می کنیم. بعضی افراد همیشه رویاها را در خود زنده نگه می دارند و برخی دیگر، متاسفانه با یک شکست، دیگر به آن توجهی نخواهند داشت.

Get Everything You Want in Life Step 3.jpg


ستونی دیگر درست کرده و هر آنچه که باعث می شود به آن خواسته ای که نوشته اید نرسید، را در آن ستون بنویسید. کاملا صادق باشید؛ اگر نداشتن پول و یا نداشتن وقت دلیل انجام ندادن آن کار است، حتما بنویسید. اگر واقعا دلیلی برای انجام ندادن آن کار ندارید، در لیست متذکر شوید که دلیلی ندارد. تشخیص محدودیت ها و موانع، مهم ترین گام در راه دستیابی به خواسته ها است. از این لیست دو هدف دنبال می شود: نخست اینکه تمام چیزهایی که می توانید انجام دهید ولی تا به حال به دلیل تنبلی انجام نداده اید را خواهید شناخت و دیگر اینکه این لیست می تواند ایده هایی به شما بدهد که برای دستیابی به این خواسته ها به چه چیزی نیاز دارید. مهم ترین هدف در این مرحله این است که بفهمید که تنبلی اساسی ترین مشکل شما برای نرسیدن به خواسته هایتان بوده است.

Get Everything You Want in Life Step 4.jpg

در ستون سوم، برنامه و راه حلی برای انجام آن کار بنویسید. حقیقت این است که حال باید وارد عمل شوید و بدون برنامه، این امر ناممکن است. اگر یکی از مشکلات شما بی پولی است، راه حل های شما می تواند راه های کسب درآمد بیشتر و یا کمتر خرج کردن باشد. اگر مشکل شما این است که نمی توانید موتور برانید و دلیل تان برای آن این باشد که موتور ندارید، در راه حل های خود بنویسید که دوستی موتورسوار را پیدا کن و یا برای خرید موتور پول جمع کن. هر آنچه که به عنوان راه حل به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید.

Get Everything You Want in Life Step 5.jpg

پس از نوشتن راه حل ها و برنامه ها، آن ها را عملی کنید. فایده تمام این چگونه که خواندید داشتن یک برنامه برای عمل کردن به آن بود و در غیر این صورت برنامه چه ارزشی خواهد داشت؟

سریع ترین راه ثروتمند شدن، قناعت در زندگی است. به آن چیزی که واقعا می خواهید فکر کنید، به آینده نظری بیافکنید و تصور کنید که پس از انجام آن کار چه چیزی می خواهید و چه احساسی خواهید داشت. آیا خوشحال خواهید بود؟ آیا مطمئن هستید؟ خوشحالی از درون بر می آید و متاثر از دید انسان نسبت به پیرامون می باشد. می توانید این جهان پیرامون را تغییر بدهید و یا طرز فکر خود را.
تصمیم بگیرید که کارهایی که در زندگی می خواهید را انجام دهید. در این مسیر ناامید نشوید. برنامه ریزی خود را بازبینی کنید و تغییرات لازم را انجام دهید. راه های جدید برای انجام کار را در لیست خود یادداشت نمایید.
منابع بیرونی را به کار ببندید. اگر می خواهید وضعیت اقتصادی خود را بهبود بخشید، کمک یک مشاور اقتصادی را در نظر داشته باشید. منابع زیادی در خارج از زندگی ما وجود دارند که می توانند رایگان تجربیات خود را در اختیار ما قرار دهند.
دقت داشته باشید که هیچ چیز یک شبه به دست نمی آید. همه کارها نیاز به زمان دارند، اما هیچ کاری وجود ندارد که در انجام آن مصمم باشید و از پس آن برنیایید.


http://phow.ir/17285_%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%85.html


http://www.wikihow.com/Get-Everything-You-Want-in-Life



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.