دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

ارتقا دهید: سیستم‌عامل OS X 10.10 Yosemite از امروز و iOS 8.1 از دوشنبه

رضا باقرزاده - جمعه - ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - 17:50

اپل در OS X Yosemite طراحی سیستم‌عامل مخصوص کامپیوترهای خود را دستخوش تغییرات اساسی کرد و از زبان طراحی جذاب‌تری در آن استفاده کرد. رابط کاربری و نحوه‌ی تعامل کاربران در اپلیکیشن‌های این سیستم‌عامل نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده و به اعتقاد اپل کار کردن با آن‌ها به مراتب ساده‌تر از قبل شده است.

ادامه مطلب ...

گوگل در حال تست سرویس بی سیم پرسرعت است

امین باقرزاده - جمعه - ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - 17:15


وقتی می گوییم گوگل در حال انجام کاری است تقریباً با کاری که هر شرکت دیگری انجام می دهد، متفاوت است. در واقع وقتی گوگل می خواهد کاری انجام دهد، خواه بسط یک تکنولوژی، خواه خلق آن اطمینان داشته باشید که آن را به سرانجام می رساند. حال می خواهیم بگوییم گوگل در حال تست اینترتت بی سیم پرسرعت با فن آوری جدید است. با برخط همراه باشید ببینیم گوگل چه چیزی در سر دارد!

  ادامه مطلب ...

با مهم‌ترین قابلیت‌های اندروید 5 آبنبات چوبی آشنا شوید

رضا باقرزاده - جمعه - ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - 16:30

در هفته ی گذشته گوگل با دستانی پر به سراغ هواداران اندروید آمد و از فبلت ۵.۹ اینچی نکسوس ۶ موتورولا و تبلت نکسوس ۹ اچ‌تی‌سی رونمایی کرد. علاوه بر این، به طور رسمی از نسخه‌ی پنجم اندروید به نام آبنبات چوبی رونمایی شد که سر و صدای زیادی را به همراه داشت. در این مطلب سعی داریم تا به کلیدی‌ترین قابلیت‌های این سیستم‌عامل جدید گوگل اشاره داشته باشیم.

ادامه مطلب ...

اپل iOS 8.1 را همراه با بهبود‌ها و ویژگی‌های جدید معرفی کرد

رضا باقرزاده - جمعه - ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - 16:02

دیشب اپل iOS 8.1 را معرفی کرد، اولین زیر شاخه سیستم عامل جدید موبایل اپل پس از معرفی نسخه اصلی iOS 8 اکنون همراه با ویژگی‌ها جدید قرار است به دستگاه‌های موبایل اپل بیاید. اپل در این نسخه دوباره Camera Roll را بازگردانده، ویژگی که در iOS 8 حذف شده بود و همچنین نسخه بتای iCloud Photo Library را در این ریز انتشار قرار داده است. با برخط همراه باشید.

ادامه مطلب ...

اولین سوپراسپورت الکتریکی ایتالیا از یک برند ناشناخته خواهد بود

امین باقرزاده - جمعه - ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - 15:33

نام خودروسازان ایتالیایی با ساخت سوپراسپورت‌های پرقدرت در هم آمیخته، اما این تولیدکنندگان همچون سایر خودروسازان نسبت به تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی اقدام کرده‌اند؛ چنانکه هفته‌ی پیش لامبورگینی پرده از نمونه‌ی مفهومی هیبریدی خود برداشت. البته افرادی چون مدیرعامل فراری همچنان به آینده‌ی خودروهای الکتریکی خوش‌بین نیستند. حال آنکه خبر رسیده که، اولین سوپراسپورت الکتریکی ایتالیا توسط یک برند ناشناخته روانه‌ی بازار خواهد شد.

ادامه مطلب ...

نکسوس 6 گوگل رونمایی شد: صفحه نمایش ۵.۹۶ اینچ QHD، پردازنده Snapdragon 805 و دوربین ۱۳ مگاپیکسل

رضا باقرزاده - جمعه - ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - 15:25

بالاخره گوگل به شایعات پایان داد و پرچمدار جدید خود را با نام نکسوس ۶ رونمایی کرد. این تلفن با مشارکت موتورولا ساخته شده است و از زبان طراحی مشابه موتو ایکس بهره می‌برد. تلفن غول‌پیکر گوگل از نظر سخت‌افزاری در بالاترین سطح قرار دارد، اما قیمت آن به مراتب بالاتر از نسل‌های قبلی است.

 

ادامه مطلب ...

بی کلیپ : تیزر نهمین استارتاپ ویکند تهران ویژه بانوان

امین باقرزاده  - سه شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - 16:31

انجمن حسابداری ایران

تبلیغات - سه شنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - 15:58

انجمن حسابداری ایران موسسه ای غیر انتفاعی است با هدف گسترش، پیشبرد و ارتقای دانش و پژوهش حسابداری. توسعه کمی و کیفی دانش آموختگان، استادان و نیرو های متخصص و حرفه ای حسابداری، همچنین بهبود امور آموزشی، پژوهشی و تخصصی حسابداری از جمله فعالیت های این موسسه است. در این وب سایت انواع عضویت های مختلف بر حسب کاربرد برای کاربران مختلف تعریف شده و مراکز آموزشی تحت پوشش به همراه اطلاعات دوره ها و اساتید در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

از بخش های دیگر سایت می توان به معرفی همایش ها و نشریات انجمن و بخش دانلود مقالات علمی اشاره کرد.

خدمات ارائه شده:
  • طراحی و پیاده سازی وب سایت
  • سیستم مدیریت محتوای رها

جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت  http://iranianaa.com مراجعه کنید.