دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

ورق زدن خاطرات با چاپ عکس

تبلیغات.

تبلیغاتاگر یادتان باشد قدیم های نه چندان دور برای نگهداری و مشاهده عکس هایی که با دوربین آنالوگ می گرفتیم راهی جز چاپ آنها نبود. 

اما امروزه در دنیای دیجیتال و اینترنت عکس هایمان محدود به هارد کامپیوتر و شبکه های اجتماعی شده، در این شرایط ورق زدن یک آلبوم عکس و یا دیدن یک عکس روی دیوار بسیار لذت بخش خواهد بود. پیک یویو به شما این امکان را می دهد تا عکس های منتخب خود را بسیار سریع و آسان از طریق اینترنت بصورت آلبوم یا شاسی سفارش دهید و در منزل خود تحویل بگیرید. 

این سایت برای چاپ عکس و شاسی امکان چاپ روی تی شرت، لیوان، موس پد و… را نیز فراهم کرده است. ثبت نام و آپلود عکس در این سایت بسیار ساده بوده و تنها با چند کلیک امکان پذیر است. برای پرداخت هزینه سفارش هم راه های زیادی از جمله پرداخت اینترنتی، انتقال کارت به کارت و واریز به حساب را در اختیارتان می گذارد. و در پایان حداکثر تا ۳ روز کاری سفارش تان را تحویل خواهید گرفت. 

پیک یویو برای مشترکان جدید کوپن تخفیف ۲۰۰۰ تومانی در نظر گرفته است که هنگام عضویت به ایمیل تان ارسال می شود. همچنین می توانید دوستان خود را به پیک یویو دعوتکرده و کوپن تخفیف ۵۰۰۰ تومانی دریافت کنید. پس فرصت را از دست نداده و همین الان سراغ پیک یویو بروید و عکس های دلخواه تان را سفارش بدهید شاید شما هم یکی از مشتریان ثابت پیک یویو شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.