دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

اپ خط : با MyScript Stylus با دست خط خود به فارسی بنویسید

رضا باقرزاده - سه شنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - 17:20

هرچند امروزه استفاده از کیبورد یکی از اصلی‌ترین راه‌های تعامل با تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها است، اما به‌واقع نوشتن به معنای سنتی آن در کنار سهولت، لذتی دیگر دارد. اگر شما نیز دوست دارید تا در تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی خود، همه‌ی متون را با دست‌خط وارد کنید، پس MyScript Stylus یکی از بهترین گزینه‌ها است، چراکه این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

در ادامه با ما باشید.

 MyScript Stylus جایگزین کیبورد مورد استفاده در اندروید شده و دیگر در قسمت‌های مختلف که نیاز به وارد کردن متن وجود دارد، به‌جای کیبرد، صفحه‌‌ی خالی این اپلیکیشن با چند کلید کمکی نمایش داده خواهد شد. می‌توان با اضافه کردن زبان‌های مختلف که فارسی نیز جزو آن‌ها است، از این اپلیکیشن در زبان‌های مختلف استفاده کرد. اصلی‌ترین و در واقع بهترین قابلیت این اپلیکیشن در توانایی شناسایی حروفی است که در بدترین حالت ممکن نوشته می‌شود. این امر در مورد زبان فارسی نیز صادق است و MyScript Stylus قادر است در بیشتر موارد حروف را به‌راحتی تفکیک کرده و تشخیص دهد.

تمامی موارد مورد نیاز برای نگارش یک متن را می‌توان با استفاده از انگشت یا قلم تلفن‌هوشمند یا تبلت و بدون نیاز به کلید‌های کمکی انجام داد. از جمله‌ی قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان پاک‌کردن حروف، ایجاد فاصله، دوباره‌نویسی حرف برای تصحیح، قابلیت استفاده در تمامی قسمت‌های سیستم‌عامل اندروید، وجود دیکشنری‌ها برای تسریع نوشتن با پیش‌بینی لغت اشاره کرد. رابط کاربری این این اپلیکیشن از ۱۱ زبان پشتیبانی می‌کند، اما برای انتخاب زبان نوشتاری 63 زبان مختلف در اختیار کاربران گذارده شده است که فارسی نیز یکی از آن‌ها است و پشتیبانی خوبی از آن به عمل آمده است.

لازم‌به‌ذکر است که این اپلیکیشن هنوز در نسخه‌ی بتا عرضه شده است. یقیناً MyScript Stylus برای کاربرانی که از فبلت‌ها یا تبلت‌های اندرویدی مجهز به قلم استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی‌تر خواهد بود، چراکه استفاده از کیبورد با توجه به وجود صفحه‌ی نمایش با سایز بزرگ کمی سخت است، اما نوشتن با استفاده از قلم در صفحه‌ی نمایش بزرگ می‌تواند لذت بخش باشد.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

تهیه شده توسط :BARKHAT




اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل REZANANI1375@GMAIL.COM در میان بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.