دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

miCoach: توپ هوشمندی برای توسعه مهارت‌های فوتبالی شما

امین باقرزاده -جمعه - 17 مرداد 1393 - 14:30

در تلاش برای ورود هرچه بیشتر فناوری در عرصه‌ی فوتبال آدیداس توپ فوتبال هوشمندی را معرفی کرده است که در آن با استفاده از آرایه‌ای از حسگرهای حرکتی این توپ باهوش قادر است پس از شوت شدن حجم زیادی از اطلاعات را به ابزار iOS شما ارسال کند. آدیداس امیدوار است ورزشکاران بتوانند با استفاده از این توپ مهارت‌های ورزشی خود را به طور ویژه‌ای گسترش دهند.

 

به گفته‌ی این شرکت این توپ برای مدت بیش از یک سال مراحل توسعه را سپری می‌کرده تا بتواند به کمک آیفون شما به شما محل دقیق اصابت ضربه و میزان قدرت ضربه را اعلام کند. به علاوه شما با استفاده از سامانه‌ی miCoach قادر خواهید بود تا مسیر دقیق پرواز توپ را علاوه بر محل برخورد مشاهده کنید.

آدیداس هم چنین اپ کمکی را در iOS اراده کرده است که کاربر می‌تواند با استفاده از آن برنامه‌ی تمرینی مخصوص به خود را داشته باشد. با استفاده از این برنامه می‌توانید تاریخچه‌ای از عملکرد خود را به همراه چالش‌های پیشنهادی بعدی مشاهده کنید تا بتوانید با استفاده از آن مهارت‌های مورد نیاز آینده خود را جهت یادگیری تعیین کنید.

این توپ هوشمند هم اکنون با قیمت 299 دلار در دسترس است و علاقه مندان می‌توانند از طریق شبکه‌ی خرده فروشی اپل آن را خریداری نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.