دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

آیا گلکسی نوت 7 اینچی در راه است؟

رضا باقرزاده در- 2012-10-01 14:15

گویا بازار تبلت‌های 7 اینچی آنقدر جذاب است که سامسونگ قصد دارد مدل 7 اینچی از خانواده گلکسی نوت را هم معرفی کند تا به این صورت شکاف بین گلکسی نوت 2 (5.5 اینچی) و گلکسی تب 10.1 اینچی پر شود. 

جدول بالا که از سرویس DLNA certification به بیرون درز کرده محصولی از سامسونگ با کد GT-N5100 (کد مختص خانواده نوت) را نشان می‌دهد. تبلتی که می‌تواند نمایشگری 7 یا 7.7 اینچی داشته باشد، از پردازشگری مشابه گلکسی اس 3 یا گلکسی نوت 2 بهره ببرد، و البته روی قلم S Pen با ویژگی‌های جادویی‌اش هم مانور بدهد. 

موفقیت فبلت گلکسی نوت هرگز توسط تبلت 10.1 اینچی این خانواده تکرار نشد ولی با توجه به اقبال عمومی به تبلت‌های کوچک و سبک 7 اینچی که همه شرکت‌ها را به تکاپوی جدی واداشته، هیچ بعید نیست که سامسونگ بتواند با قرار دادن نمایشگر با کیفیت از نوع sAMOLED، پردازنده قوی، و همچنین برچسب قیمت مناسب روی چنین محصولی، آن را هم پای گلکسی نوت 2 به پرواز در آورد. 

حالا که گوگل و ایسوس فروش نکسوس 7 را از 500 هزار (در ماه اول) به 1 میلیون (در ماه اخیر) رسانده‌اند و موجودی انبار آیپد مینی هم در 3 روز ته کشیده، باید منتظر ماند و دید که غول کره‌ای چه برگ برنده‌ای در این بازار رو می‌کند. شاید سامسونگ برای فصل تعطیلات آخر سال میلادی، این رقیب جدید را به بازار بفرستد. شاید هم تا اوایل سال آینده صبر کند. نظر شما در باره چنین محصولی چیست؟

technobuffalo

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.