دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

آیا این طرح نهایی گلکسی نوت 2 است؟

رضا باقرزاده در 2012-08-18 12:17
Galaxy Note 2 Render

اواخر وقت دیشب بود که تصویر رندر شده بالا، ابتدا در توییتر و سپس در سایت‌های انگلیسی زبان به عنوان طراحی احتمالی گلکسی نوت 2 مطرح شد. هر چند ممکن است این تصویر واقعاً گلکسی نوت 2 باشد، اما تأیید آن ممکن نیست و در کل به نظر می‌رسد کار یکی از علاقمندان به سامسونگ باشد. 

اما با این حال این رندر غیر رسمی خیلی به شایعات نزدیک است. در ابتدای هفته بود که تصاویری به عنوان پنل جلویی گلکسی نوت 2 (تصویر زیر) در اینترنت چرخید؛ در آن یک دکمه Home بزرگتر، صفحه نمایش بزرگتر و نوار بسیار باریک دُور نمایشگر دیده می‌شد.


ecran-samsung-galaxy-note-2.jpg

رندر جدید چیزی بین عکس بالا و طراحی گلکسی اس 3 است. بر اساس گزارش‌های قبلی، باید منتظر باشیم که نوت 2 دارای چنین مشخصاتی باشد:


- پردازنده Exynos چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 (یا 1.6) گیگاهرتز 
- 2 گیگابایت رم 
- دوربین 12 مگاپیکسل 
- نمایشگر 5.5 اینچی Super AMOLED با نسبت 16:10

در کل انتظار می‌رود سامسونگ با حفظ عناصر طراحی گلکسی اس 3 یک گلکسی نوت 5.5 اینچی را راهی بازار کند. اما اینکه رندرهای امروز چقدر می‌توانند به طرح نهایی نزدیک باشند، تنها با گذر زمان مشخص خواهد شد. 

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 2 در برلینِ آلمان برگزار خواهد شد و تاریخ آن نیز 29 آگوست (8 شهریور) است یعنی یک روز قبل از شروع IFA 2012 . بنابراین راه درازی برای آشنایی با این محصول پرطرفدار، که نسل اول آن در طی 9 ماه رکورد 10 میلیون فروش را پشت سر گذاشته، در پیش نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.