دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

با هدست واقعیت مجازی AirVR به صورت خود آیپد مینی بچسبانید!

امین باقرزاده - شنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - 22:12

یکی از جالب‌ترین سرپوش‌های واقعیت مجازی که معرفی شده‌اند آن‌هایی هستند که احتیاجی به نمایشگر داخلی نداشته و از تلفن‌همراه برای این کار استفاده می‌کنند، مانند Vortex VR یا Gear VR سامسونگ و Carboard گوگل. قصد داریم یکی دیگر از این دستگاه‌ها را به شما معرفی کنیم که این بار با استفاده از محصولات اپل واقعیت مجازی را ایجاد می‌کند.

پروژه‌ای به نام AirVR گجتی را معرفی کرده که از iPad Air جدید و یا iPhone 6+ به عنوان نمایشگر برای خلق صحنه‌های Virtual Reality استفاده می‌کند. در حقیقت این وسیله فقط پایه‌ای برای نگه‌داشتن نمایشگر ۵.۵ اینچی آیفون 6 پلاس یا ۷.۹ اینچی آیپد مینی رتینا به کار می‌رود و تولید کننده نرم‌افزارهایی را که تصاویر واقعیت مجازی را با استفاده از سنسورهای سنجش حرکت و جهت به چشم کاربر انتقال بدهد، معرفی خواهد کرد.همچنین در این دستگاه پورت‌های آیپد یا آیفون پوشیده نخواهند شد و در نتیجه کاربر خواهد توانست از هدفون و باقی تجهیزات آزادانه استفاده کند.

اگر چه آیپد ایر و آیفون استاندارد و زیبا هستند اما مطمئن نیستیم که چسباندنشان به صورت کار جالبی باشد، حتی برای عاشقان محصولات اپل. در ادامه می‌توانید ویدئوی جالبی از نحوه‌ی عملکرد این دستگاه مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.