دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

شیائومی تصمیم دارد سه روز دیگر ۶۰ هزار واحد Redmi 1S را به فروش برساند

امین باقرزاده - شنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - 21:32

کاملا مشخص است که شیائومی موفقیت‌های خوبی با عرضه‌ی دستگاه‌های خود کسب می‌کند. این جریان با گوشی هوشمند Xiaomi Mi3 آغاز شد و اکنون دستگاه مقرون به‌صرفه‌ی Redmi 1S نیز در حال طی همان مسیر است. این شرکت فروش‌های آنلاین سریعی برای Xiaomi Redmi 1S برپا کرده بود که در عرض چند ثانیه با اتمام موجودی همراه می‌شد و اکنون قصد دارد بزودی 60,000 واحد دیگر از این گوشی را به همین روش به فروش برساند.

 در صورتی که از آن دسته کاربرانی هستید که در فروش اولیه شانس خرید Redmi 1s را بدست نیاوردند، شیائومی اعلام کرده که تصمیم دارد 60,000 واحد دیگر از این دستگاه را در روز 23 سپتامبر در ساعت 2 عصر به وقت محلی به فروش برساند. همچون همیشه لازم است اطمینان حاصل کنید که مراحب ثبت سفارش را در سایت رسمی شیائومی از پیش انجام داده و آماده‌ی کلیک کردن بر روی کلید خرید نهایی به محض آغاز ساعت فروش باشید.

این بار شیائومی 20 هزار واجد به تعداد دستگاه‌های آماده‌ی فروش خود اضافه کرده تا کاربران بیشتری موفق به دریافت گوشی هوشمند مورد نظر خود شوند. در این میان همچنان جالب توجه خواهد بود که بدانیم چه تعداد باز هم دست خالی باز خواهند گشت.

گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 1S به یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 720p مجهز شده که سیستم پردازشی Snapdragon 400 در کنار باتری 2000 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز برای اجرای اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی را برای آن فراهم می‌کند. واحد پردازش گرافیکی Adreno 305 و 1 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی 8 گیگابایت قابل افزایش با کارت حافظه‌ی microSD از دیگر مشخصات این میان رده‌ی خوش قیمت هستند. همچنین این گوشی برای ثبت تصاویر از یک دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و نیز یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی در قسمت جلو برخوردار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.