دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

ساعت هوشمند Moto 360 به این شکل شارژ خواهد شد

امین باقرزاده - پنج شنبه - 16 مرداد 1393 - 20:20

از پیش می‌دانیم که ساعت هوشمند Moto 360 موتورولا از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi برای شارژ شدن استفاده خواهد نمود. اما به تازگی یک وبلاگ ایتالیایی تصویری از داک شارژر این ساعت در حالی که خود موتو 360 نیز بر روی آن قرار دارد منتشر کرده که مشاهده‌ی آن خالی از لطف نیست.

 تصویری که مشاهده می‌کنید نحوه‌ی عملکرد شارژر و چگونگی شارژ شدن ساعت هوشمند موتورولا را به خوبی به تصویر می‌کشد. یک داک کوچک که Moto 360 را سر جای خود نگاه خواهد داشت باعث می‌شود حین شارژ شدن ساعت، همچنان بتوانید بر روی میز خود به صفحه‌نمایش آن دسترسی داشته و به تعامل با آن بپردازید. همچنین یک انیمیشن تر و تمیز هم که شامل یک دایره‌ی آبی رنگ بوده و به مرور شاهد پر شدن آن خواهیم بود نمایانگر وضعیت شارژ دستگاه است. به نظر می‌رسد با جایگزین خوبی برای شارژرهای سیمی دست و پا گیر روبرو هستیم اما تا زمانی که از نزدیک با آن کار نکنیم نمی‌توان قضاوت مشخصی در خصوص آن داشت.

علاوه بر این، مطلب ارائه شده در وبلاگ ایتالیایی مذکور، در بر گیرنده‌ی جزئیات دیگری در خصوص ساعت هوشمند موتورولا نیز هست. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط این وب‌سایت، باتری این دستگاه تا بیش از دو روز دوام خواهد داشت، گواهینامه‌ی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در آن لحاظ شده و همچنین یک سنسور سنجش اپتیکال ضربان قلب نیز و عملکرد گام‌شمار آن را همراهی خواهد نمود. همچنان انتظار می‌رود ساعت هوشمند Moto 360 در تابستان جاری عرضه شود بنابراین لازم نیست مدت زمان زیادی برای دستیابی به اطلاعات رسمی منتظر بمانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.