دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ ترافیک بازدیدهای یاهو از گوگل در آمریکا پیشی گرفت

رضا باقرزاده - جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ - 14:25

همین چندی پیش بود که از ماریسا میر و خرید های عجیب و غریبش در یاهو برای شما نوشتیم و توضیح دادیم که خانم میر در واقع با چنین اقداماتی قصد دارد تا با جذب نیرو های مستعد، یاهو را یکبار دیگر به دوران اوجش باز گرداند. مدت زمان زیادی لازم نبود تا سیاست های مدیر عامل خوشفکر این کمپانی، تاثیرات خود را نشان دهد؛ طی گزارشی که اخیرا منتشر شده، یاهو برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ توانسته بازدید کننده بیشتری را در مقایسه با گوگل، به سایت خود جذب کند.


یاهو در تیر ماه گذشته موفق شد تا ۱۹۶.۶ میلیون بازدید را در ایالت متحده به دست آورد که رقمی بالاتر از ۱۹۲.۳ میلیون بازدید گوگل به حساب می آید. مؤسسه تحقیقاتی ComScore در رابطه با این آمار اضافه می کند که این عدد شامل بازدید سرویس تامبلر، که به تازگی تحت مالکیت یاهو درآمده، نمی شود و اگر بخواهیم آن را نیز در نظر بگیریم باید ۳۸.۳ میلیون دیگر را به رکورد یاهو در تیر ماه اضافه کنیم.


بازدید یاهو در مقایسه با تیر سال گذشته، بالغ بر ۲۰ درصد رشد داشته که به جرئت می توان این موفقیت را به پای تصمیمات مدیریتی ماریسا میر نوشت. از زمانی که خانم میر کنترل یاهو را در دست گرفته، این کمپانی ۲۲ خرید داشته که بزرگترین آن ها را می توان سرویس تامبلر دانست که با مبلغی معادل ۱.۱ میلیارد دلار، به خانواده یاهو اضافه شد. خانم میر همچین با قرار دادن تمرکز کمپانی بر روی موبایل و تبلت، توانست تعداد کاربران فعال یاهو میل را تا ۱۲۰٪ افزایش دهد.


به نظر شما آیا پیشرفت های یاهو ادامه خواهد داشت؟

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.