دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

آیفون 5s: باتری بزرگتر و فلش ال ای دی دوگانه

رضا باقرزاده - جمعه 31 خرداد ۱۳۹۲ - 18:41

اپل به خوبی توانست تا روز معرفی سیستم عامل iOS 7 آن را از دید رسانه ها مخفی نگه دارد. اما در مورد مخفی نگاه داشتن آیفون 5s تا اینجا اصلا موفق نبوده و دایما شاهد لو رفتن اطلاعات در مورد آن هستیم.


خبر امروز هم مربوط به تصاویر جدیدی از آیفون 5s است که صحت تصاویر قبلی را اثبات می کند و حاکی از برخی تغییرات درون شکم آیفون جدید است. 


روی برد اصلی آیفون 5s تغییراتی در محل اتصلات و برخی قطعات می بینیم و باتری هم با ظرفیت بیشتری روی آن قرار گرفته و احتمالا شاهد طول عمر بیشتر باتری خواهیم بود.


پشت آیفون 5s هم شواهدی دیده می شود که حکایت از فلش ال ای دی دوگانه روی این تلفن دارد و خبرهای قبلی را تایید می کند.


پیش بینی می شود که آیفون 5s در شهریور ماه به صورت رسمی معرفی شود. اما اگر این لو رفتن اطلاعات همچنان ادامه پیدا کند، اپل حرف جدید زیادی برای سورپرایز کردن مخاطبان در مراسم معرفی اش نخواهد داشت.

  
نظرات 2 + ارسال نظر
ندا جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 19:38 http://www.denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم http://www.denapatogh.com

milad جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 19:25 http://www.denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم Denapatogh.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.