دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: مردی از جنس فولاد

رضا باقرزاده - جمعه 24 خرداد ۱۳۹۲ - 15:36

جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید. 

جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم. 

در ادامه مطلب با برخط همراه باشید.

  

Jurassic Park Builder

jurassic.jpg

ژوراسیک پارک را قطعا می توان یکی از فیلم های ماندگار سینمای هالیوود دانست. اکنون شما این شانس را دارید تا در این بازی، پارک دایناسور های خود را به وجود آورید و به مدیریت آن بپردازید. برای فسیل های جدید و استخراج DNA از آنها حفاری کنید، در آزمایشگاه دایناسور ها را متولد کنید و تا جایی که می توانید توریست بیشتری را جذب پارک خود کنید. حواستان باشد که اگر حفاظ های دایناسور ها را درست ترتیب ندهید، توریست ها تبدیل به یک لقمه چرب برای آن ها خواهند شد. 

قیمت : رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (‌ با حجم ۳۶ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۱۳۰ مگابایت ) 

این بازی به زودی بر روی کافه بازار قرار خواهد گرفت. 

Smash Cops Heat

cops.jpg

سارقان فراری سوار بر اتومبیل های خود تخت گاز در خیابان های شهر در حال فرار هستند و این شما هستید که در لباس مامور قانون باید جلوی آن ها را بگیرید. در یک بازی تعقیب و گریز هیجان انگیز، از هر راهی که می توانید برای متوقف کردن اتومبیل متخلفین استفاده کنید. 

قیمت : دانلود از گوگل پلی برای اندروید ( با حجم ۱۴۸ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۱۴۷ مگابایت ) 

این بازی به زودی بر روی کافه بازار قرار خواهد گرفت. 

Man Of Steel

mzl.tboviaxe.320x480-75_n.jpg

نوبتی هم باشد در بین ابر قهرمانان، نوبت به سوپرمن رسیده است. این قهرمان دوست داشتنی، که به تازگی فیلم هالیوودی آن هم ساخته شده است، اکنون به دنیای گجت های هوشمند آمده. شما در قالب سوپرمن از قدرت های فوق العاده ای همچون پرواز کردن، سرعت سریع و... برخوردار هستید و باید از آن برای جدال با پلیدترین افراد بهره ببرید. این بازی که ساخت کمپانی Warner Bros است، با گرافیک بالا و داستانی جذاب، شما را تا ساعت ها درگیر خود خواهد کرد. 

قیمت : ۲.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۵۱۴ مگابایت ) 


narenji

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.