دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

دور ریختن نمونه های بهتر Galaxy S4، و انتخاب نسخه نهایی ارزان تر

امین باقرزاده در - 2013-03-15 18:38

سم موبایل می گوید نفوذی هایش از درون سامسونگ خبر می دهند پس از برگزاری مراسم معرفی صبح امروز حسابی شوکه شده اند. زیرا آنها اصلا از انتخاب سامسونگ از میان نمونه های اولیه (prototypes) تولیدی راضی نبوده و گیج شده اند. 

یکی از این افراد می گوید او از اطلاعات ناصحیح منتشر شده درون شرکت متاسف است، اما این همه داستان نیست. مساله این است که سامسونگ یکی از ارزان ترین نمونه تولیدی Galaxy S4 را از میان پروتوتایپ های آماده شده برای تولید انبوه انتخاب کرده است. 

گفته می شود در میان نمونه های اولیه نسخه های کاملا فلزی هم وجود داشته که در همان دور اول از گردونه انتخاب حذف شده است. این نشان می دهد که سامسونگ هنوز برای تولید یک اسمارت فون کاملا فلزی اصلا آماده نیست. و این موضوعی است که افراد زیادی را ناامید می کند. منابع داخلی سامسونگ دلیل اصلی انتخاب این نسخه گلکسی اس چهار را سادگی تولید انبوه آن می دانند. 

این منابع حتی از این موضوع خبر می دهند که قرار بوده نمونه فعلی بدنه پلاستیک با نوار کناری فلزی (آلومینیومی) هم کنار گذاشته شده و همانند گلکسی اس سوم و نوت دوم، اسمارت فونی با بدنه کاملا پلاستیک رونمایی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.