دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

توپ هوشمند ویژه بسکتبالیست ها

امین باقرزاده- 2013-02-30 01:24

این روز ها هوشمند شدن انواع گوشی های موبایل و تبلت ها فضای پیشرفت های ورزشی را نیز فراهم کرده و به رشد و توسعه مهارت های ورزشی بازیکن های رشته های مختلف نیز کمک کرده است. بسکتبالیست ها نیز می توانند از این به بعد میزان مهارت و قدرت خود را با یک ابزار کمک آموزشی هوشمند محک بزنند.

 

فن آوری جدید با عنوان 94 Fifty sensor شامل یک توپ بسکتبال مجهز به سنسور است که می تواند میزان کارایی بازیکن را با ارائه جزییات فراوان به اطلاع وی برساند. این توپ بسکتبال در داخل خود دارای تعدادی سنسور های حرکتی می باشد. عملکرد این سنسورها اطلاعاتی نظیر زاویه پرتاب، قدرت دریبل زدن، سرعت پرتاب و هر نوع کمیت قابل اندازگیری دیگر را در اختیار بازیکن قرار می دهد.

 

این اطلاعات به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث این توپ به یک اپلیکیشن تحت اندروید و یا IOS نصب شده بر روی یک اسمارت فون یا تبلت فرستاده می شود. در این اپلیکیشن با طبقه بندی اطلاعات اندازگیری شده، داده های آماری میزان پیشرفت و یا عدم پیشرفت مهارت های بازیکن را به تصویر می کشند.

 

برای مثال یک بسکتبالیست می تواند میزان قدرت خود را در پرتاب های 3 امتیازی در طول یک هفته مشاهده کند و برای بهبود خود برنامه ریزی دقیق تری در پیش گیرد.

 

برد این سنسور ها تقریبا تا 27 متر می باشد و برای همین نیاز نیست تا بازیکن گوشی موبایل و یا تبلت خود را در فاصله نزدیک نسبت به توپ در زمین بازی حمل کند. توپ بسکتبال نیز مجهز به یک پد قابل شارژ است تا بتواند باتری سنسور ها را برای 8 ساعت بازی مداوم شارژ نگه دارد.

 

بسکتبالیست های حرفه ای می توانند این مجموعه کمک آموزشی هوشمند را با قیمت 295$ خریداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.