دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

شایعات تازه ویندوز فون بلو در میان آگهی های کاریابی مایکروسافت

امین باقرزاده در-2013-02-18 16:35

مایکروسافت به تازگی آگهی های کاریابی جدیدی را منتشر کرده که اطلاعات جالبی را در خصوص یک به روز رسانی بالقوه در سیستم عامل ویندوز فون لو می دهد. مایکروسافت به دنبال افرادی برای تیم Excel MX خود می گردد. این شرکت هدف کاری این تیم را «آماده کردن یک نسخه جدید از اکسل ویژه ویندوز فون که برای ابزارهای لمسی بهینه شده باشد و هدف اصلی آن موبایل ها باشند» اعلام کرده است. 

اگر چه همه این داستان به تنهایی جذابیت خود را دارد، اما بخش درخشان داستان کمی پایین تر است که مایکروسافت اضافه می کند این شغل مستلزم آن است که فرد استخدام شده «این دیدگاه را داشته باشد که در تولید یک اپلیکیشن اکسل با کیفیت بالا برایویندوز فون بلو هم به شرکت کمک کند!» 

حتما داستان های قبلی درباره ویندوز بلو را به خاطر دارید که از اواخر سال گذشته میلادی شروع شد. طبق شنیده ها قرار است ویندوز بلو تبدیل به یک نسخه جهانی از سیستم عامل مایکروسافت شود که در کنار قابلیت هایی برای تمام ابزارهای موبایل، تبلت و دسک تاپ، قیمت ارزانی هم داشته، به صورت آنلاین، سالیانه و رایگان آپدیت شود. 

این آگهی کاریابی اولین بار است که مایکروسافت واقعا و به شکل رسمی به نام Blue اشاره می کند و این می تواند تاییدی بر داستان های آپدیتی باشد که در انتظار ویندوز فون و ویندوز 8 است. نظر شما در این خصوص چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.