دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

گلکسی اس 3 در نزدیکی عبور از آیفون 5 در ترافیک وب امریکای شمالی

رضا باقرزاده در - 2013-02-16 14:58

تا 4 ماه پیش در امریکای شمالی، آیفون 5 از نظر سهم مصرف اینترنت یک فاصله چشمگیر 8 درصدی را با گلکسی اس 3 داشت ولی اکنون تنها 0.2 درصد از رقیب مستقیم خود جلوتر است. این را آمارگیری جدید بنگاه تبلیغاتی Chitika بر ملا کرده. 

در حال حاضر آیفون 5 در امریکای شمالی 6.6 درصد از ترافیک وب را به خود اختصاص داده و سایر آیفون ها نیز 34.9 درصد را. در سمت دیگر، سهم گلکسی اس 3 برابر است با 6.4 درصد و سایر تلفن های سامسونگی نیز 14.2 درصد از ترافیک اینترنت را مال خود کرده اند. 

از رقابت این دو غول که چشم بر گیریم، سایر تلفن ها هم سهم 37.8 درصدی را با هم تقسیم کرده اند. ولی نکته این است که پرچمدار فعلی سامسونگ که نزدیک به 10 ماه از عرضه آن می گذرد، توانسته در این مدت فاصله خود را با پرچمدار 4 ماهه اپل کم کند. 

عادت کرده ایم که سران اپل استفاده بیشتر کاربران آیفون از اینترنت را دلیل برتری چشمگیر تجربه کار با آن بر تجربه کار با رقبای به زعم آنها بی کیفیت اندرویدی قلمداد کنند. ولی چه اتفاقی افتاده که پرچمدار تازه نفس اپل، دارد قافیه را به پرچمدار در حال بازنشستگی سامسونگ واگذار می کند؟ انگار آیفون 5 دیگر جادویی نیست. 

آیا این را یک زنگ خطر دیگر برای اپل در بازار تلفن های هوشمند نمی دانید؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.