دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: آدرنالین با طعم واقعیت

امین باقرزاده - 2013-02-15 19:57

جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید. 

جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم. 

در ادامه مطلب با برخط  همراه باشید.

Vector

vector-game-app2.jpg

در دنیایی که آزادی هیچ معنایی ندارد، شما تصمیم به فرار میگیرید، پس بدوید و مامورانی که به دنبال شما هستند را ناامید کنید. معمولا در بازی هایی با این سبک شاهد حضور آدمک ها خطی بودیم، اما موردی که وکتور را از سایرین متمایز می کند، گرافیک جالب آن است. کاراکتر اول بازی حرکات آکروباتیکی را به نمایش می گذارد که بسیار به واقعیت نزدیک است و به شدت شما را هیجان زده می کند. 

قیمت : رایگان - ۰.۹۹ دلار برای آی او اس / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( با حجم ۴۸ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۵۰ مگابایت ) 

The Simpsons : Tapped Out

simpsons.jpg

کارتون سیمپسونز را شاید بتوان یکی از قدیمی ترین سریال های آمریکا دانست. این خانواده دوست داشتنی از سال ۱۹۸۹ تا کنون، یکی از پر مخاطب ترین داستان های تلویزیونی را برای مخاطبان به تصویر کشیده اند. اکنون نویسندگان این کارتون، داستان یک بازی مفرح را نیز نوشته اند که در کنار گرافیکی شاد، اپلیکیشنی هیجان انگیز را به وجود آورده است. در این بازی هومر سیمپسون مانند همیشه خراب کاری می کند و باعث ناپدید شدن شهر اسپرینگفیلد می شود، اکنون این وظیفه شما است که دوباره شهر را به دلخواه خود بسازید. در این راه باید اعضای خانواده سیمپسون را پیدا کنید و با اتکا به قابلیت های آن ها، ماموریت های مختلفی را به انجام رسانید. این بازی مدتی می شود که برای iOS عرضه شده و اکنون شاهد حضور آن در اندروید نیز هستیم. جالب است بدانید که در روزهای اولیه ارائه بازی برای iOS چنان فشاری به سرور های EA وارد شد که این شرکت مجبور شد اپلیکیشن خود را برای مدتی از اپ استور خارج کند! 

قیمت : رایگان / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( با حجم اولیه ۴۰ مگابایت - توجه داشته باشید که با توجه به دستگاه شما این بازی احتیاج به دانلود تا ۱۷۵ مگابایت دیتا دارد؛ متاسفانه سرورهای EA با ایران مشکل دارند، لذا توصیه می کنیم این اطلاعات را از قبل پیدا کرده و دانلود نمایید ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۴۵ مگابایت ) 

Real Racing 3

real-racing3.jpg

این بازی احتیاجی به معرفی ندارد. یکی از بهترین بازی های ماشین سواری که همیشه در نسخه های متفاوت خود، مرز های گرافیک را برای اپلیکیشن های موبایل جا به جا می کند. کمپانی EA در جدیدترین نسخه نیز این رسم را حفظ کرده و تجربه ای بی نظیر از پیست های اتومبیل رانی را در اختیار شما قرار می دهد. طراحی خودرو ها، تصادفات و حتی کارکنان گروه خدمات، بسیار به واقعیت نزدیک هستند و به کمک موتور طراحی Mint 3 Engine، شما را محسور خود خواهند کرد. جالب اینکه زمان عرضه جهانی این بازی حدود ۲ هفته دیگر است، اما هم اکنون می توانید در اپ استور کشور نیوزیلند به آن دست پیدا کنید. راستی، EA این بازی را رایگان ارائه کرده است! 

قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۷۱۶ مگابایت ) 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.