دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

قیمت گذاری احتمالی پلی استیشن 4: بیش از ۴۰۰ دلار

مانی رهنما - 2013-02-09 17:01

چندی است داستان پلی استیشن 4 حسابی داغ شده و اکنون همگان انتظار معرفی آن در دوم اسفند را می کشند. حالا هم برخی شایعات درباره قیمت نسل بعدی این سیستم به بیرون درز پیدا کرده است. روزنامه ژاپنی آساهی شیمون گزارش می دهد که PS4 قرار است با قیمتی گرانتر از ۴۰۰ دلار به بازار عرضه شود. 

این روزنامه قیمت ۴۰هزار ین را گزارش می کند که تقریبا برابر با ۴۲۸ دلار است. برای مقایسه بد نیست بدانید که پلی استیشن سوم در زمان عرضه ۵۰هزار ین برای مدل پایه و ۷۲هزار ین برای مدل ۶۰ گیگابایتی قیمت گذاری شده بود. در آمریکا هم این دو مدل با قیمت های ۵۰۰ و ۶۰۰ دلار وارد بازار شدند. 

قیمت اعلام شده ممکن است از مبلغی که شما هنگام عرضه PS3 باید پرداخت می کردید، کمتر باشد. اما حقیقت اینجا است که به شکل معنی داری گرانتر از قیمت فعلی پلی استیشن ۳ است. و این موضوع اصلا مایه تعجب نیست. 

این روزنامه ژاپنی همچنین اضافه می کند به همراه PS4 یک دسته بازی عرضه خواهد شد که شکلی همانند دسته Dual Shock 3 پلی استیشن فعلی دارد و برخی امکانات، همچون تاچ پد هم به آن افزوده شده اند. به گمانم بهتر است تا ۲۰ فوریه (۲ اسفند)‌ صبر کنیم، تا اطلاعات بیشتر را از زبان خود سونی بشنویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.