دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: بازگشت به معبد ممنوعه‎

مانی رهنما 2013-01-18 12:17

جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید. 

جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم. 

در ادامه مطلب با برخط همراه باشید.

Rope escape

mzl.quzldevz.320x480-75_n.jpg

ماجراجویی در اعماق جنگل معمولا با دردسرهایی همراه می شود که یکی از آن ها می تواند بلعیده شدن توسط آدم خوار ها باشد. زمین جای امنی برای حرکت نیست، برای نجات باید مهارت خود در تاب خوردن را به مرحله اجرا در آورید. شاخه های درختان را گرفته، و فرار را آغاز کنید، در بین راه نیز تا می توانید سکه های نابی که به خاطرشان خطر را به جان خریده اید را جمع آوری کنید. 

قیمت : رایگان / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( 14 مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آپید ( با حجم 31 مگابایت )


Trial Xtreme 3

mzl.tvmgfjyv.320x480-75_n.jpg

Trial Extreme را شاید بتوان به نوعی Need for Speed دنیای موتور ها دانست. این بازی همواره با گرافیک عالی و رعایت قوانین فیزیکی در بازی خود، توانسته جایگاهی متفاوت در بین سایر موتورسواری ها داشته باشد. نسخه جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این نسخه مراحل بسیار هیجان انگیزی طراحی شده است که لذت موتور سواری را به گجت شما می آورد. شما همچنین می توانید موتور سوار خود را به لباس و کلاه های متفاوت مجهز کنید و موتورتان را نیز آنطور که دوست دارید، سفارشی سازید. قابلیت Multiplayer نیز می تواند شما و دوستانتان را در یک مسابقه بسیار داغ و خطرناک در کنار یکدیگر جمع کند. 

قیمت : رایگان / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( با حجم 46 مگابایت ) - دانلود از اپ استوربرای آیفون و آیپد ( 142 مگابایت )


Temple Run 2

mzl.szobcqyg.320x480-75_n.jpg

باید اعتراف کنیم که Temple Run سبک جدیدی را در دنیای بازی های موبایل به وجود آورد. این بازی با 170 میلیون دانلود، یکی از بهترین گزینه هایی بود که برای گذراندن زمان می توانستید انتخاب کنید. اکنون نسخه دوم این بازی فوق العاده نیز ارائه شده است. در بازی جدید همان سبک گرافیکی را در مراحی کاملا جدید شاهد هستیم. 

در مراحل جدید دیگر تنها محدود به دویدن نمی شوید، بلکه باید گاهی به طناب آویزان شوید و یا حتی بر روی ریل های قدیمی معادن طلا به حرکت در آیید. در نسخه جدید هر کاراکتر ویژگی خاص خود را پیدا کرده است که این موضوع می تواند به تنوع بازی، کمک شایانی بکند. نسخه اندروید Temple Run 2 هنوز آماده نشده است، اما به زودی شاهد ارائه آن خواهیم بود. وقت را تلف نکنید و در دانلود این بازی هیچ شکی نداشته باشید. 

قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم 46 مگابایت )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.