دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

ChargeDr و شارژ سریعتر تبلت با پورت USB لپ تاپ

رضا باقرزاده- 2013-01-10 14:07


هنگامی که در مسافرت هستید و یا اینکه به پریز برق دسترسی ندارید، یکی از راه های شارژ گجت هایی چون تبلت و موبایل این است که آنها را با کابل USB به لپ تاپ وصل کنیم. اما این کار هم دردسرهای خودش را دارد. اول اینکه شارژ به این روش بسیار طولانی تر از کار با شارژر است. از سویی هم برخی تبلت ها، از جمله آیپد، بسیاری اوقات به دلیل ضعیف بودن نیروی تامین شده توسط لپ تاپ، شارژ دریافت نمی کنند. 

شاید برای شما هم پیش آمده که آیپد یا گلکسی تب را به لپ تاپ وصل کرده و با عبارت Not Charging روبرو شده باشید. اما Digital Innovations با عرضه ChargeDr قصد دارد این مشکل را برای همیشه حل کند. شرکت دیجیتال اینوویشنز وعده می دهد که این رابط توان تقویت نیروی خروجی از پورت USB لپ تاپ، شارژرهای ماشینی و حتی پریز برق را دارد. نتیجه هم این است که لپ تاپ ها ۴ برابر سریعتر و اسمارت فون ها ۳ برابر سریعتر از حد معمول شارژ خواهند شد. 

در تست خبرنگار سی نت در CES 2013 ، هنگام اتصال آیپد 3 به یک لپ تاپ اچ پی نتیجه این بود که آیپد پیام Not Charging را به نمایش گذارد. اما هنگام اتصال ChargeDr (که اندازه ای همانند یک کول دیسک دارد)‌ در میانه راه، شارژ آیپد شروع شد. 

البته هنوز تست های تجربی برای اندازه گیری تفاوت سرعت شارژ این ابزار با حالات معمولی انجام نشده است. و فعلا باید به تبلیغات شرکت سازنده اعتماد کرده و امیدوار باشیم اسمارت فون مان دو برابر سریعتر شارژ می شود. 

ChargeDr قرار است از ماه مارس وارد بازار شده و با قیمت احتمالی ۳۰ دلار به فروش برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.