دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

یوگای سونی با نام اکسپریا Z عرضه خواهد شد(؟)

رضا باقرزاده در- 2012-12-22 16:05

پرچم دار سال آینده تلفن های هوشمند سونی که خبر اولیه و تکمیلی آن را پیش تر برای شما نوشتیم، تا الآن با اسم موقت یوگا شناخته می شد ولی احتمالاً در زمان عرضه، اکسپریا Z نام خواهد داشت. این تلفن دارای گواهی IP57 برای مقاوم بودن در برابر گرد و خاک و آب نیز خواهد بود، درست مشابه اکسپریا V، اکسپریا acro S و اچ تی سی باترفلای J. 

گفته می شود که سونی در بخش نمایشگر این تلفن، از تکنولوژی OptiContrast استفاده کرده که معمولاً در تلویزیون های سونی آن را می بینیم و تا قبل از این در بین پست پی سی های این شرکت، فقط در اکسپریا V و تبلت اکسپریا S به کار رفته بود.

gsmarena_001-XPERIA-Z.jpg

OptiContrast این امکان را می دهد که نور بازتابیده از سطح نمایشگر به حداقل ممکن کاهش یابد و زاویه دید نیز بهبود یابد. این نوع پنل ها یک لایه رزین دارند که هر نور پخش شده از روی بک لایت را جذب می کند و به این شکل تصاویری با کنتراست بالا و رنگ های طبیعی ارائه می کند. 

همچنین گفته می شود که اکسپریا Z یک تلفن باریک با ابعاد 139 در 71 در 7.9 میلیمتر است که این ضخامت کم با توجه به شنیده ها درباره نمایشگر فول اچ دی با تراکم 440 پیکسل در اینچ، دستاور بزرگی خواهد بود. 

این تلفن نیز به احتمال قوی در CES 2013 یا کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی خواهد شد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.