دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

شنیده ها: سه فبلت مورد انتظار ۲۰۱۳ از سامسونگ، نوکیا و هواووی

رضا باقرزاده در- 2012-12-15 15:48

به نظر می رسد که این ایام، آغازی خوش برای دوران فبلت ها است . لذا فروشندگان اطلاعات محرمانه و منابع تولید شایعه هم حسابی به این گروه علاقه مند شده اند. پس این روزها خبرهای زیادی از تلفن های هوشمند فیل سان سال آینده شنیده می شود. قرار است نوکیا با Lumia Juggernaut، هواویی با محصول بی نام 8.5 اینچی و سامسونگ با گلکسی نوت 3 حسابی گرد و خاک به پا کنند. 

در ادامه مطلب با برخط همراه باشید تا به این سه غول احتمالی بازار اسمارت فون نگاهی داشته باشیم.

Samsung Galaxy Note III

samsung_galaxy_note_ii_writing-2-004-narenji-ir.jpg

از شایعات چنین بر می آید گلکسی نوت سوم سامسونگ که به تازگی جزئیاتی از آن به بیرون درز کرده ، قرار است باز هم صاحب صفحه ای بزرگتر شده و عضو زیبای جدیدی به خانواده سامسونگ بیافزاید. گفته می شود این محصول قرار است موفقیت گلکسی اس سوم را تکرار کرده و جانشین قدر و لایقی برای نوت 2 باشد. 

گلکسی نوت دوم که چندی است وارد بازار شده، از صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره می برد که 0.5 اینچ بزرگتر از گلسی نوت اصلی است، اما گلکسی نوت سوم با رشدی ناگهانی، احتمالا با نمایشگر 6.3 اینچی، بزرگترین اسمارت فون اندرویدی خواهد بود.


نمونه اولیه 8.5 اینچی هواووی

A-FreqaCIAESV2z.jpg-large-580x435-003-narenji-ir.jpg

فبلت بعدی که البته هنوز امید چندانی به تولد آن نیست، و شاید بیشتر به یک جوک و شوخی شبیه باشد، عضوی از خانواده هواووی است. فعلا این محصول تنها در داستان Eldar Murtazin تحلیلگر و ناشر، پیدا شده است. البته از عکس منتشر شده نمی توان چندان مطمئن بود که این تبلت 8.5 اینچی باشد. گذر زمان نشان خواهد داد که آیا این غول عظیم الجثه در قالب یک فبلت به تولید انبوه خواهد رسید یا خیر.


Nokia Lumia Juggernaut Semaphore

A-EQk3PCMAAay2F.jpg-large-002-narenji-ir.jpg

و سرانجام نوکیا که تصمیم گرفته اولین فبلت ویندوز فونی را وارد بازار کند. عبارت Semaphore در علوم کامپیوتر به کنترل چندین فرآیند یا محیط چند کاربره اشاره دارد. نوکیا می گوید که این ابزار عظیم قرار است به واقعیت بپیوندد و واقعا از پس تمام کارها و تسک های تان برآید، همان طور که از یک ویندوز فون 8 اصیل انتظار می رود. متاسفانه این دستگاه بیشتر به یک مدل مفهومی و ایده اولیه می ماند تا یک محصول جدید و پرچمدار. در مقایسه با ابزار مورد استفاده جوی بلفور در مراسم معرفی ویندوز فون، این فبلت بیشتر شبیه یک وهم و خیال است.


A-DqyKcCUAAuz4t.jpg-large-001-narenji-ir.jpg

شما کدام یک از این محصولات را به واقعیت نزدیک تر می دانید؟ دوست دارید کدام فبلت را داشته باشید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.