دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: شطرنج قهرمانان

رضا باقرزاده در- 2012-12-14 21:28

جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید. 

جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم. 

در ادامه مطلب با برخط همراه باشید

mini Motor Racing

mmr.jpg

اگر به نظرتان محیط مسابقه بازی‌های ماشین سواری تا حدودی حوصله سر بر شده است و دوست دارید که تجربه‌ای متفاوت داشته باشید، Mini Motor Racing یک گزینه ایده آل به شمار می‌رود. در این بازی علاوه بر Gameplay و گرافیک دوست داشتنی، قابلیت‌های متعددی نیز برای شما فراهم شده است. برای مثال پس از کسب امتیازات لازم می‌توانید ماشین خود را شخصی سازی و تقویت کنید و یا اگر اهل بازی های دست جمعی هستید، می‌توانید از طریق WiFi با چهار نفر از دوستان خود لحظات بی‌نظیری را سپری کنید. 

قیمت : ۱.۹۹ دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید - دانلود از اپ استور برای آیفون و آپید ( با حجم ۲۸۲ مگابایت ) 

Contract killer zombies 2

zombie-killer.jpg

باز هم یک بازی دیگر که زامبی ها قرار است نقش اول را در آن ایفا کنند. اگر جمعه بازیار را در هفته های گذشته دنبال کرده باشید با کمپانی Glu Games و بازی‌های آن آشنایی دارید. بازی‌های این شرکت معمولا از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و اکثرشان نیز به صورت رایگان عرضه می‌شوند؛ Contract killer Zombies هم از این قاعده مستثنی نیست. در این بازی باید به شهری ویران شده قدم بگذارید و سعی کنید از میان خیل عظیم زامبی‌ها، راه خود را به آزمایشگاه اصلی شهر باز کنید، و در آنجا راه نجاتی را جستجو کنید. شما در این بازی می‌توانید از اسلحه‌های مختلف از جمعه اره برقی، تبر و... استفاده کنید و یا به ارتفاعات رفته و در نقش یک تیرانداز اسنایپر همه زامبی‌ها را HeadShot کنید. 

قیمت :‌ رایگان / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( با حجم ۵۰۶ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۵۲۰ مگابایت ) 

Hero Academy

hero-academy.jpg

یک بازی بسیار باحال و با سبکی که تا به حال مشابه آن را ندیده اید. آقایون و خانم‌ها، به دنیای جادو خوش آمدید. به جایی که انسان‌های فوق‌العاده در برابر دورف‌های پلید قرار گرفته‌اند. در این بازی شما قهرمانان را در روبروی یکدیگر قرار می‌دهید، با این تفاوت که میدان جنگ این بار شباهت زیادی به صفحه شطرنج دارد؛ پس از فکر خود استفاده کنید و در نقش یه فرمانده قدرتمند ، نیروهایتان را برای پیروزی هدایت کنید. در هر مرحله سربازهایی در اختیار شما قرار می‌گیرند که از توانایی‌های خاصی برخوردار هستند، برای مثال یک سری در شمشیر زنی تبحر دارند و یک سری دیگر با سحر و جادو می‌توانند نیروهای دشمن را در تسخیر خود درآورند. شما باید مهره های خود را به نحوی در زمین بچینید و در هر نوبت وسیله ای را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا بتوانند بر دشمنان سر سخت خود چیره شوند. این بازی از قابلیت Multiplayer هم برخوردار است که لذت آن را چند برابر می‌کند. 

قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۱۰۳ مگابایت ) 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.