دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

انجام پروژه ها در پونیشا

تبلیغات در- 2012-12-03 14:58

تبلیغاتتا بحال برای همه ما پیش آمده که ایده های جدیدی داشته باشیم ولی به دلیل نداشتن مهارت کافی از انجام آنها پشیمان شده باشیم. این ایده ها می تواند هر چیزی باشد مثل طراحی یک لوگوی جدید، راه اندازی یک سایت کسب و کار جدید، طراحی قالب سایت با امکانات جدید یا کارهایی باشد که وقت انجام آنها را نداشته باشیم مانند تایپ، ترجمه، پست وبلاگ، پشتیبانی سرور یا هر چیز دیگری. 

شما می توانید در پونیشا از افراد دیگر برای انجام پروژه های خود کمک بگیرید. بیش از 13,000 نفر در 480 مهارت آماده کار برای شما هستند. 

روش کار بسیار مطمئن و ساده است: 
1-یک پروژه ایجاد کنید، توضیح دهید چه کاری باید انجام شود و برای انجام آن چه مهارت هایی نیاز است.(مهارت ها را از لیست مهارت ها انتخاب می کنید)
2-پونیشا پس از بررسی و تائید، پروژه شما را برای هزاران کاربری که ار قبل ثبت نام کرده اند و مهارت انجام پروژه شما را دارند ایمیل می کند.
3-کاربران علاقمند، پیشنهادات خود را برای انجام پروژه شما ثبت می کنند.
4-شما می توانید با آنها در ارتباط باشید، سئوال بپرسید، نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید و رتبه آنها را در سایت بررسی کنید و بهترین فرد را برای انجام پروژه خود انتخاب کنید.
5-با ایجاد بیعانه پونیشا اطمینان در پرداخت را برای پیمانکار فراهم می کند و شما زمانی که پروژه خود را بصورت کامل و در زمان مقرر دریافت کردید بیعانه را آزاد می کنید تا مراحل پرداخت تکمیل شود.

بیش از 1000 پروژه در پونیشا ثبت شده و صدها پروژه از طریق ما انجام شده است. پروژه های انجام شده را جستجو کنید یا در وبلاگ پونیشا نمونه های موفق را مشاهده کنید و نظرات کارفرمایان و پیمانکارانی را که قبلا در پونیشا پروژه انجام داده اند بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.