دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

«نبض بازار» در دستان شما

رضا باقرزاده در- 2012-10-01 14:18

نبض بازار

نوسنات قیمت همیشگی بازار باعث می شود مصرف کنندگان برای اطلاع از قیمت اجناس مورد نظر خود، با مشکلاتی مواجه شوند. شاید به روزترین رسانه برای اطلاع از قیمت کالاهای مختلف، اینترنت باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ها و منابع اینترنتی مختلف، از آخرین قیمت کالاها و گجت های مختلف آگاه شوید و برای خرید خود تصمیم گیری کنید. اما چه گزینه ای می‌تواند از کامپیوتر و لپ تاپ، برای چک کردن قیمت ها در دسترس تر باشد؟ 

«نبض بازار» یک اپلیکیشن موبایل است که به شما اجازه می‌دهد تا هرگاه اراده کنید، با اتصال به اینترنت، از آخرین قیمت های بازار آگاه شوید. این برنامه با یک ایده ساده، اما کاربردی، کلیه منابع اینترنتی فارسی را یک جا گردآوری کرده و قیمت محصول مورد نظر شما را از آن ها جمع آوری می کند. در صفحه اول این اپلیکیشن شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در حال حاضر این برنامه قیمت محصولاتی مانند موبایل، دوربین، لپ تاپ، تبلت و خودرو را ارائه می‌کند. 

پس از انتخاب شاخه مورد نظر، باید شرکت سازنده آن محصول را نیز انتخاب نمایید. در مرحله بعدی کلیه محصولات آن شرکت به همراه قیمت آن‌ها به نمایش در خواهند آمد. «نبض بازار» همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از بین منابع موجود، هر یک را که مد نظر داشتند، برای استعلام قیمت انتخاب نمایند. 

خوشبختانه این اپلیکیشن از رابط کاربری مناسبی بهره می‌برد که کار کردن با آن را برای مخاطبانش لذت بخش می‌کند. یکی از قسمت های دوست داشتنی این برنامه، امکان به اشتراک گذاری قیمت ها از طریق پیامک است. شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و مدل آن را به همراه قیمتش، برای دوستان خود پیامک کنید. نمایش آفلاین اطلاعات نیز یکی دیگر از موارد مثبتی است که در این اپلیکیشن دیده می‌شود. از ایراداتی که می‌توان به این برنامه وارد دانست، کمبود فیلترهایی است که برای گلچین کردن کالاها، می‌توانستند مفید واقع شوند. همچنین نبود قسمت جستجو در این اپلیکیشن نیز تا حدی آزار دهنده است. 

شما می‌توانید این برنامه رایگان را برای سیستم عامل اندروید از کافه بازار دانلود نمایید و همیشه نبض بازار را در دستان خود داشته باشید.ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.