دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

فروش ماهیانه یک میلیون نکسوس 7 و رشد سود ایسوس

رضا باقرزاده در- 2012-10-01 00:12

ایسوس اعلام کرد که اکنون میزان فروش تبلت نکسوس 7 که با همکاری گوگل تولید می شود، به یک میلیون دستگاه در ماه رسیده است. مدیرمالی این شرکت می گوید: «در شروع این میزان تقریبا ۵۰۰ هزار دستگاه بود، سپس به ۶۰۰ و ۷۰۰ هزار رسید. و در ماه گذشته میلادی تقریبا به یک میلیون رسیدیم.» 

با توجه به اینکه گوگل مدل های جدیدی از این تبلت را معرفی کرده است، انتظار می رود این فروش ادامه یافته و رشد کند. روز دوشنبه گوگل اعلام کرد که نسخه ۳۲ گیگابایتی نکسوس 7 و همچنین مدل 3G آن که توسط بیش از ۲۰۰ اپراتور موبایل در دنیا پشتیبانی می شود، به زودی عرضه می گردند. گوگل در سکوت و با جدیت فراوان در حال گسترش بازار تبلت های خود در اروپا و آسیا است. 

ایسوس روز سه شنبه گزارش مالی فصل سوم خود را منتشر کرد که نشان از سود 229.1 میلیون دلاری این شرکت داشت. یعنی رشد ۴۳ درصدی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته. ایسوس انتظار دارد که در فصل بعدی 2.6 میلیون تبلت و در سال آینده بیش از ۱۰ میلیون تبلت نکسوس 7 بفروشد. 

با توجه به زیاد شدن رقبای دنیای تبلت های ۷ اینچی و ورود آیپد مینی به بازار، پیش بینی تان در خصوص برنامه بلندپروازانه ایسوس و گوگل چیست؟ آیا ایسوس می تواند فروش ماهیانه یک میلیون نکسوس 7 را تثبیت نموده و برای مدتی به آن ادامه دهد؟

the next web

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.