دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

اینبار شکست اپل از سامسونگ

رضا باقرزاده در- 2012-10-28 17:38

روز گذشته فیس بوک با اعلام گزارش مالی سه ماهه سوم خود، نشان داد که می تواند فراتر از انتظارات عمل کرده و بیش از میزان پیش بینی شده موفق باشد. این شرکت در مدت زمان یاد شده 1.26 میلیارد دلار درآمد داشته و عایدی هر سهم ان 0.12 دلار برآورد می شود. تحلیل گران انتظار داشتند در سه ماهه سوم ۲۰۱۲ عایدی هر سهم فیس بوک 0.11 دلار و درآمد آن 1.22 میلیادردلار باشد. البته در کنار این اعداد و ارقام، باید به زیان خالص ۵۹ میلیون دلاری این شرکت در سه ماهه سوم هم اشاره کرد. 

سود خالص این شرکت هم در فصل سوم ۳۱۱ میلیون دلار اعلام شده است. این عدد در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۱ تنها ۲۷۳ میلیون دلار بوده است. در جدول زیر می توانید روند رشد درآمدهای فیسبوک در دو سال گذشته را ببینید.


facebook_q3_revenue-001-narenji-ir.jpg

از دیگر نکات جالب مطرح شده در کنفرانس گزارش مالی فیس بوک، می توان به اعلام آمار کاربران این شبکه اجتماعی اشاره کرد. فیسبوک در سپتامبر ۲۰۱۲ روزانه به طور متوسط ۵۸۴ میلیون کاربر فعال داشته است و اکنون تعداد آمار ماهیانه کاربران فعال این شبکه اجتماعی به 1.01 میلیارد نفر رسیده است. که از این تعداد ۶۰۴ میلیون نفر از طریق موبایل های شان از فیسبوک استفاده می کنند. این تعداد نشان از رشد ۲۸ درصدی کاربران فعال این شبکه اجتماعی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.