دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازار: زمانی برای دیوانگی تاکسی ها

رضا باقرزاده در- 2012-10-12 16:14

جمعه بازیار

یکی از سرگرمی های جمعه, تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Crazy Taxi

01mzl.gfnwltsc.320x480-75_narenji.jpg

همانطور که حتما تا به حال متوجه شده اید، ما در جمعه بازیار علاقه زیادی به بازی های نوستالژیک داریم. یکی از شاهکار ترین بازی های زمان قدیم که احتمالا بسیاری از شما نیز خاطرات زیادی با آن دارید، بازی تاکسی دیوانه است. کمپانی سگا دیروز این بازی را رسما برای موبایل و تبلت ارئه کرد. در این بازی اگر خاطرتان باشد شما باید دست به هر راهی بزنید تا مسافر های خود را در کمترین زمان ممکن به مقصد برسانید. فراموش نکنید که زمان برابر با پول است. 

قیمت : ۴.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد (با حجم ۱۲۵ مگابایت) 

Guerrilla Bob

02mzl.pacyivxp.320x480-75_narenji.jpg

یک بازی جنگی بسیار باحال و جذاب. در این بازی شما باید یک تنه به دل دشمن بزنید و آن ها را لت و پار کنید! طراحی گرافیکی این بازی فوق‌العاده جذاب صورت گرفته و تنوع مراحل در آن بسیار بالاست. سلاح های متعددی که در اختیار شما قرار می‌گیرند هر یک قابلت خاص خود را دارند و به نوعی دشمنان را از پای در می‌آورند، بازوکا، کوکتل ملوتوف، دینامیت، رگبار شش لول و... همگی از اسلحه هایی هستند که برای نبرد خود می‌توانید انتخاب کنید. البته دشمنان شما نیز تا دندان مجهز هستند و بمب و تراکتور و اره برقی قصد جانتان را کرده اند. یکی از قابلیت های جالب این اپلیکیشن ویژگی مولتی پلیر است که سرگرمی بازی را دو چندان می‌کند. با دوست خود، شانه به شانه به جدال دشمن بروید و با هم دشمنان را از پای درآورید. این بازی که برای ویندوز و مک نیز در دسترس است، به شما اجازه می‌دهد تا امکان مولتی‌پلیر را بر روی دستگاه متفاوت نیز بتوانید پیاده کنید، بدین معنی که برای مثال شما می‌توانید بازی خود را با آیپد انجام دهید و دوست شما با کامپیوتر در میدان جنگ به شما ملحق خواهد شد. 

قیمت : ۰.۹۹ دلار برای آی‌او‌اس - ۳.۹۹ دلار برای اندروید / دانلود از اپ‌استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۷۵ مگابایت ) - دانلود از گوگل‌پلی برای اندروید ( با حجم ۴۲ مگابایت ) - دانلود نسخه رایگان از بازار برای اندروید ( با حجم ۴۴ مگابایت ) 

Hill Climb Racing

03com.fingersoft.hillclimb0_narenji.jpg

یک بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور. در این بازی باید با فشار دادن پدال های گاز و ترمز از تپه ها با ماشین خود بالا روید. امتیازات لازم را جمع کنید و حواستان باشد که بنزین تمام نکنید. با کسب امتیازات بیشتر اهداف سخت تری برای شما تعیین می‌شود و شما باید قطعات ماشین خود را تقویت کنید تا از پس تپه ها و مسیرهای پر پیچ و خم بر بیایید. راستی چرا این بازی های ساده اینقدر جذاب هستند و ساعت ها ما را درگیر خود می‌کنند؟ 

قیمت : رایگان / دانلود از بازار برای اندروید ( با حجم ۶ مگابایت 

منبع:نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.