دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازار: آرواره های کوسه

رضا باقرزاده در- 2012-09-05 21:09

جمعه بازیار

یکی از سرگرمی های جمعه, تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما به نقل از نارنجی  باشید.

Roll in the Hole

01mzl.cgqpcgiq.320x480-75_narenji.jpg

پوپو یک پاندای گرد و قلمبه است که تازه از خواب زمستانی‌ش بیدار شده. پوپو عاشق بستنی است و بلافاصله بعد از بیدار شدن دنبال بستنی‌هایش می‌گردد. اما ناگهان متوجه می‌شود که یک گوریل بدجنس به نام اوگی، بستنی‌هایش را دزدیده است. شما در این بازی باید پوپو را در مسیر های مختلف قل دهید تا از موانع رد شود و بتواند بستنی های خود را جمع آوری کند. محیط شاد این بازی دارای ۷۲ مرحله است که هر یک از آن ها دارای موسیقی متن جالبی نیز هستند. 

قیمت :‌ 0.99 دلار برای iOS و ویندوزفون - ۱.۱۷ دلار برای اندروید / دانلود از گوگل‌پلی برای اندروید ( با حجم ۱۹ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۱۶ مگابایت ) -دانلود از ویندوزفون استور برای ویندوز فون ( با حجم ۱۵ مگابایت‌ ) 

Jaws Revenge

02mzl.wrhaiwuj.320x480-75_narenji.jpg

کوسه ها زمانی به سینمای هالیوود پادشاهی می‌کردند. قبل از اینکه زامبی ها روی بورس باشند، این کوسه ها بودند که وحشت را به خانه بینندگان میاوردند. اکنون شما این شانس را دارید تا در نقش یک کوسه ظاهر شوید و تا آنجا که می‌توانید جان انسان ها را بگیرید. کوسه بازی در حال شنا کردن زیر آب است و شما باید با پرش های مختلف انسان هایی که در حال شنا کردن هستند را ببلعید. البته این کوسه اینقدر قدرتمند هست که به قایق ها و کشتی ها نیز رحم نکند و شما با پرش های بلند خود سرنشینان آن وسایل را نیز خواهید خورد، اما مواظب باشید که خودتان شکار نشوید. 

قیمت : رایگان / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( با حجم ۲۴ مگابایت ) - دانلود از اپ استوربرای آیفون و آیپد ( با حجم ۲۴ مگابایت ) 

Subway Surfers

03mzl.jjfojeyy.320x480-75_narenji.jpg

شما یک گروه عاشق نقاشی و گرافیتی هستید که دیوار های شهر و به خصوص مترو از دست شما امان نخواهند داشت. در این بازی در تونل های و ریل های مترو از دست بازرسانی که از دست نقاشی های شما خسته شده اند، فرار کنید. در حین فرار باید امتیازات لازم را کسب کنید و تا می‌توانید ژانگولر بازی درآورید. در محیط شاد و رنگارنگ این بازی بدوید، با جت‌پک خود پرواز کنید و یا با اسکیت برد بر روی قطار ها لیز بخورید، فقط مواظب باشید که قطاری که از روبرو می‌آید، شما را له نکند! 

قیمت : رایگان / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( با حجم ۲۲ مگابایت ) - دانلود از اپ استوربرای آیفون و آیپد ( با حجم ۳۶ مگابایت ) 

توصیه هفته :

در مورد بازی فوق‌العاده JetPack قبلا در جمعه بازیار صحبت کرده بودیم، این بازی اکنون نسخه اندرویدی خود را نیز ارائه کرده است که کاربران این سیستم عامل، می‌توانند آن را از کافه بازاربه رایگان دانلود کنند. 

منبع:نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.