دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازار: بر فراز آسمان ها

رضا باقرزاده در- 2012-09-21 14:23

جمعه بازیار

یکی از سرگرمی های جمعه، تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Agent dash

01mzl.iasaoldq.320x480-75_narenji.jpg

باز هم یک بازی دیگر به سبک Temple Run. در این بازی شما در نقش یک مامور مخفی هستید و ماموریت شما نفوذ به پایگاه دشمن و ویران کردن آن است. مراحل بازی فوق‌العاده متنوع هستند و جزییات در هر یک از آن ها به خوبی رعایت شده اند. شما برای نجات از خطراتی که تهدیدتان می‌کند باید از مهارت های جاسوسی خود استفاده کنید، اما نگران نباشید چرا که گجت های طراحی شده برای شما نیز قرار است به کمکتان بیاید. گجت هایی مانند جت پک و ساعتی که زمان را کند می‌کند، همگی از وسایلی هستند که قرار است شما را از یک جهنم واقعی نجات دهند. 

قیمت : رایگان / دانلود از بازار برای اندروید ( با حجم ۲۴ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۲۵ مگابایت ) 

Rayman Jungle Run

02-mzl.lvnsbxvo.320x480-75_narenji.jpg

اگر از Gamer های قدیمی باشید حتما بازی Rayman Origins را به خاطر دارید. این بازی که برای کنسول های پلی‌استیشن، ایکس باکس و نینتندو عرضه شده بود، با استقبال زیادی از جانب کاربران رو برو شد. اکنون کمپانی UbiSoft تصمیم گرفته است تا این شخصیت جالب را به گجت های همراه ما نیز بیاورد. شما در بازی Rayman باید در جنگل بدوید، از دیوار ها بالا روید و از روی موانع بپرید و در این بین از موجودات داخل جنگل برای کسب امتیازات لازم بهره ببرید. یک بازی شاد و مفرح که از یک Game play کاملا کلاسیک و کنسول وار برخوردار است. 

قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۴۹ مگابایت ) 

Bombshells : Hell's Belles

03-mzl.ujsrhjgs.320x480-75_narenji.jpg

کمپانی Glu Games کم کم در حال تبدیل شدن به یکی از پایه های ثابت جمعه بازیار است. حتما بازی های گذشته این شرکت را به خاطر دارید، اکنون جدیدترین محصول این شرکت قرار است شما را به آسمان ها ببرد. شما قرار است در نقش خلبان هایی حاضر شوید که عاشق هواپیما های سریع، اسلحه های مرگبار و تیراندازی هستند. در این بازی بیش از ۲۰۰ نوع هواپیما و فضانورد طراحی شده اند. شما باید با هواپیمای خود به سمت دشمنان تان حمله کنید و آن ها را هدف بگیرید. سفینه دشمنان تان را نابود کنید و به پایگاه آن‌ها نفوذ کنید. در آسمان فرصتی برای فکر کردن نیست، باید سریع ترین تصمیم های زندگی تان را بگیرید. 

قیمت :‌ رایگان / دانلود از بازار برای اندروید ( با حجم ۴۰۵ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد (‌ با حجم ۳۶۰ مگابایت ) 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.