دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

اولین آپدیت مرورگر کروم برای iOS

رضا باقرزاده در- 2012-08-23 17:12

مرورگر کروم که با آمدن به iOS خیلی زود توانست به محبوب‌ترین اپلیکیشن فروشگاه آیتونز بدل شود حالا اولین به روزرسانی را دریافت کرده. کاربران آیفون و آیپد از این به بعد می‌توانند به طور مستقیم لینک‌های محبوب خود را در فیس‌بوک، گوگل پلاس، توییتر و یا به طور مستقیم از طریق ایمیل به اشتراک بگذارند. 

مرورگر پیش‌فرض iOS یعنی سافاری، امکان اشتراک لینک با توییتر را فقط حین مشاهده صفحات از طریق توییتر ممکن می‌سازد، حال آنکه کاربر از به اشتراک گذاشتن در گوگل پلاس محروم است و یکپارچه‌سازی با فیس‌بوک هم به ارائه iOS 6 موکول شده که گمان می‌رود به فاصله کوتاهی پس از مراسم معرفی آیفون 5 (احتمالاً 22 شهریور) در دسترس قرار گیرد. 

منوی جدید کروم برای به اشتراک گذاری (تصویر زیر)، گزینه ایمیل را که در منوی کشویی نسخه قبلی کروم بود با چهار گزینه جدید جایگزین کرده تا شما امکان دسترسی به تمام مقصدهای احتمالی را در یک منوی واحد داشته باشید. گزینه +Google در بالا قرار گرفته و گزینه Email در زیر آن، بنابراین با فرض استفاده اکثر کاربران از Gmail گوگل دو گزینه اول را برای خودش کنار گذاشته.

First-chrome-update-ios.jpg

این به روز رسانی یک هفته بعد از آپدیت اپلیکیشن +Google برای iOS است که به کاربران این امکان را داد تا گزینه باز کردن لینک‌ها را به طور پیش فرض بر روی کروم تنظیم کنند. در نسخه جدید کروم، چند باگ هم بر طرف شده است، از جمله: «کلید سینک تعاملی‌تر در پیغام‌های خطا»، «تشخیص زبان بهبود یافته برای تور خوشامدگویی به کروم» و مهمتر از همه «بر طرف شدن باگ مربوط به باز شدن صفحاتِ سفید در حالت Incognito». همچنین پایداری و امنیت نسخه جدید اپلیکیشن نیز بهبود یافته. 

نسخه جدید کروم برای iOS هم اکنون در فروشگاه آیتونز در دسترس قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.