دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

آنتی ویروس کسپرسکی و 20% تخفیف برای کاربران نارنجی

رضا باقرزاده در- 2012-08-22 23:47

تبلیغاتاگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که اکثر کارهای اداری و روزانه خود را با رایانه انجام می دهید، بدون شک یکی از بزرگترین دغدغه های شما ترس از ویروسی شدن رایانه و سرقت عکس ها و اطلاعات شخصیتان است. شما هم احتمالا از آنتی ویروس های حجیم و بی اثر خسته شده اید یا با وجود صرف زمان بسیار برای دانلود آنتی ویروس همچنان مورد حمله برنامه های مخرب قرار گرفته اید. 

متاسفانه تصور اشتباه در مورد امکان دانلود رایگان نرم افزارها از جمله آنتی ویروس از اینترنت باعث شده کاربران زیادی برای فرار از پرداخت هزینه برای خرید آنتی ویروس متحمل صدمات جبران ناپذیری شوند.اما واقعیت این است که خرید یک آنتی ویروس مناسب و معتبر علاوه بر محافظت از تمامی اطلاعات حیاتی و شخصی شما، به شما این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده و در امنیت کامل کارهای روزمره خود را با رایانه انجام دهید. 

آنتی ویروس کسپرسکی با جوایز و افتخارات متعددی که در سال های اخیر کسب کرده، می تواند محیطی کاملا امن و مطمئن در اینترنت به شما هدیه کند. طبق گزارش یکی ازمعتبرترین وب سایتهای مقایسه آنتی ویروس ها در دنیا (av-comparatives.org) آنتی ویروس کسپرسکی به عنوان برترین آنتی ویروس سال 2011 انتخاب شده است. 

شرکت سانا سیستم پارس با توجه به استقبال کم نظیر کاربران نارنجی قصد دارد بار دیگر محصولات خود را با 20 درصد تخفیف ویژه اعضای محترم نارنجی ارایه کند. 

تنها کافی است با مراجعه به سایت سانا سیستم پارس و انتخاب محصول در هنگام خرید با وارد کردن کلمه narenji در قسمت کد تخفیف، از 20 درصد تخفیف ویژه کاربران نارنجی برخوردار شوید. علاوه بر آن یک عدد جعبه اصل آنتی ویروس کسپرسکی + CD راهنما + 200مگابایت به روز رسانی اولیه و همچنین راهنمای نصب و استفاده فارسی و 30% تخفیف برای سال بعد نیز به شما تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این پکیج با ارزش با پست پیشتاز رایگان در کوتاهترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.