دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

برنامه لنوو جهت عرضه رقیب ویندوز آر تی ۳۰۰ دلاری برای سرفیس

رضا باقرزاده در- 2012-08-19 23:21

علی رغم شرکت هایی همچون اچ پی که انصراف زودهنگام خود از ساخت تبلت های ویندوز RT و رقابت با سِرفیس مایکروسافت را چندی پیش اعلام کردند، لنوو تصمیم دارد که با قدرت تمام به تولید لپ تاپ های ویندوز RT و رقابت جدی با مایکروسافت بپردازد. اگر به خاطر داشته باشید قبل از این مدیرعامل لنوو گفته بود که «علی رغم این که ما اصلا دوست نداریم مایکروسافت دست به کار تولید سخت افزار شود، اما این امر برای ما تنها اضافه شدن یک رقیب دیگر است. آنها هم تنها یکی از رقبای فراوان ما در بازار هستند. ما هنوز مطمئن هستیم که سخت افزاری بسیار بهتر از رقبای مان (از جمله مایکروسافت)‌ تولید خواهیم کرد.» 

اکنون این شرکت از قصد خود برای تولید تبلت های ویندوز RT با قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار و تبلت های ویندوز 8 با قیمت ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار خبر می دهد. مدیرعامل لنوو می گوید: «ویندوز RT می تواند در میان مصرف کنندگان و فروشندگان جزء جایگاه قیمتی مناسب و سلطه جویانه ای را برای خود دست و پا کند. در ابتدای کار باید این محصول را با قیمتی قابل قبول توسط مصرف کننده عرضه کنیم.» 

Computerworld UK در گزارش خود می گوید که Yang Yuanqing مدیرعامل لنوو زیاد در خصوص توانایی رقابت شرکت تحت مدیریتش با سرفیس نگران نیست و مایکروسافت تنها یک رقیب همانند بقیه در بازار تبلت ها است. 

پیش بینی شما از امکان موفقیت این تبلت های ویندوز RT در بازار (و در برابر سرفیس) چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.