دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: وقتی دیگر جاذبه ای وجود ندارد

رضا باقرزاده در 2012-08-17 23:59

یکی از سرگرمی های جمعه، تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Gravity Guy

mzl.vmsciidi.320x480-75_narenji.jpg

هفته پیش بازی Fragger را در جمعه بازیار معرفی کردیم که ابتدا به عنوان یک بازی فلش در سایت Miniclip عرضه شده بود، پس از استقبال خوب شما از آن بازی، این هفته نیز تصمیم گرفتیم یک بازی دیگر را که کار خود را از Miniclip آغاز کرده است، معرفی کنیم. در بازی Gravity Guy شما پسر شجاعی هستید که با قوانین جدید شهرتان مشکل دارید و میخواهید فرار کنید. در این شهر قوانین فیزیک شکسته شده اند و جاذبه دیگر معنایی ندارد. شما باید با تمام توان خود از چنگ پلیس ها فرار کنید و از بین مراحل مختلف جان سالم به در برید، توجه داشته باشید که جاذبه ای دیگر وجود ندارد، پس از این موضوع تا جایی که می‌توانید به سود خود بهره ببرید. این بازی دارای دو نسخه رایگان و پولی است.


قیمت : رایگان برای اندروید و آی‌او‌اس - ۲.۹۹ دلار برای ویندوز فون / دانلود از بازار برای اندروید ( با حجم ۱۷ مگابایت ) - دانلود از اپ‌استور برای iOS ( با حجم ۲۰ مگابایت ) - دانلود ازمارکت‌پلیس برای ویندوز فون ( با حجم ۱۹ مگابایت ) 

Modern War

mzl.ouzrumbx.320x480-75_narenji.jpg

برای جنگ آماده اید؟ پادگان نظامی خود را داشته باشید، مراکز نظامی خود را بسازید و نیرو هایتان را پرورش دهید. در این بازی می‌توانید نقش یک ژنرال ماهر را در اداره یک جنگ ایفا کنید. در این بازی می‌توانید یکی از کشور ها را برای فعالیت انتخاب کنید و به عنوان نماینده آن کشور ها به فعالیت های نظامی خود بپردازید. هر کشور از قدرت خاص خودش برخوردار است که در نبرد ها به کمک شما می‌آید. پس از ساخت و ساز در پایگاه نظامی خود می‌توانید به جنگ با سایر شرکت کننده ها بپردازید، اگر دوستانتان در این بازی حضور داشته باشند ، قطعا لذت بیشتری از این بازی در انتظار شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این بازی جهت اجرا به اتصال اینترنت ، نیاز دارد. 

قیمت : رایگان / دانلود از گوگل‌پلی برای اندروید ( با حجم ۲۵ مگابایت ) - دانلود از اپ‌استور برای iOS ( با حجم ۲۷ مگابایت ) 

Mystery Stories : Mountains Of Madness

mzl.wxvltwpi.480x480-75_narenji.jpg

هفته گذشته بازی Machinarium را معرفی کردیم که به علت سبک داستانی متفاوتش توجه های بسیاری را به خود جلب کرد. برای این هفته نیز بازی Mystery Stories را در نظر گرفته ایم. در این بازی با دو دانشمند ماجرا جو در کوه های یخی همراه شوید تا راز پشت این انبوه برف را کشف کنید. در این بازی نیز باید سعی کنید تا با کشف وسایلی که در اطرافتان قرار دارد، راه های پنهان را پیدا کنید. داستان این بازی شاید به بامزگی Machinarium نباشد، اما قطعا مراحل دشوارتری انتظار شما را می‌کشند. 

قیمت : رایگان / دانلود از گوگل‌پلی برای اندروید ( با حجم ۱۳۶ مگابایت ) - دانلود از اپ‌استور برای iOS ( با حجم ۱۴۲ مگابایت ) 

* شایان ذکر است که هر دو بازی Mystery Stories و Modern War به زودی در کافه بازار قرار خواهند گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.