دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: عاشقی در شهر ربات ها

رضا باقرزاده در- 2012-08-10 18:2

جمعه بازیار

یکی از سرگرمی های جمعه، تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



Radiant

mzl.aewgtnrw.320x480-75_narenji.jpg

بازی های امروز را با یک سوژه خاطره انگیز شروع می‌کنیم، اگر در کودکی خود آتاری داشتید قطعا این بازی را به خاطر دارید. شما در نقش یک فضاپیمای جنگنده باید مسیر خود را از بین موجوداتی به نام Space invaders ادامه دهید تا به سبک بازی های قدیمی به غول هر مرحله برسید! این بازی باوجود گرافیک و سبک بسیاری ساده ای که دارد، اما همچنان پس از گذشت سال های سال، باز هم از جذابیت بالایی برخوردار است. 

قیمت : برای اندروید رایگان - ۰.۹۹ دلار برای آی‌او‌اس / دانلود از بازار برای اندروید - دانلود از اپ استور برای iOS


Machinarium

mza_3526728558215110543.480x480-75_narenji.jpg

یک بازی فکری فوق‌العاده!‌ این بازی وقتی به گجت های قابل حمل آمد در ابتدا برای سیستم عامل ‍iOS و آیپد عرضه شد، به علت مراحل بسیار جذابش توانست کاربران بسیاری را جلب خود کند. پس از استقبال بالا از این بازی، سازندگان نسخه اندروید آن را نیز ارائه دادند. این بازی در شهر ربات ها اتفاق می‌افتد، شما یک ربات جوان هستید که معشوقه ش به بیگاری گرفته شده است و برای رهایی وی از آشپزخانه تمام تلاش خود را به کار می‌بندید. جزییات به طرز بی نظیری در این بازی رعایت شده اند و در هر مرحله شما باید با جمع آوری وسایل مورد نیاز و حل کردن معما ها و پازل های مختلف راه خود را پیدا کنید. 

قیمت :‌ ۴.۹۹ دلار / دانلود از گوگل‌پلی برای اندروید - دانلود از اپ استور برای آیپد


Fragger

mzl.npjlogpk.320x480-75_narenji.jpg

این بازی در ابتدا با فلش ساخته شده بود و در سایت معروف MiniClip بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران مورد بازی قرار گرفت . سازندگان این بازی در نهایت نسخه ویژه آن برای تلفن های هوشمند را نیز ارائه کردند. در این بازی که سبکی مشابه با پرندگان خشمگین دارد، شما یک سرباز شجاع هستید که وظیفه پرتاب نارنجک به سمت دشمنان را دارا هستید. شما باید در مراحل متنوعی که طراحی شده اند، نارنجک ها را با زاویه و قدرت مناسب به نحوی پرتاب کنید که تمام دشمنانتان نابود شوند. این بازی دارای ۳۴۰ مرحله و ۱۱ دنیای متفاوت است که هر یک از لحاظ گرافیکی بسیار خوب طراحی شده اند. 

قیمت :‌ رایگان برای اندروید - ۰.۹۹ دلار برای آی‌او‌اس - ۲.۹۹ دلار برای ویندوز فون / دانلود از بازار برای اندروید - دانلود از اپ استور برای iOS - دانلود از مارکت‌پلیس برای ویندوز فون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.