دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: حمله زامبی ها

رضا باقرزاده در- 2012-08-03 19:5

جمعه بازیار

یکی از سرگرمی های جمعه، تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



JAZZ : Trump's Journey

mzl.xboxxqwh.320x480-75_narenji.jpg

یک بازی بسیار خوش ساخت که سرگرمی شما را تضمین می‌کند، شما یک نوازنده ترومپت هستید که در زمینه موسیقی جاز فعالیت می‌کند و باید مراحل دشواری را طی کند. بازی علاوه بر خط داستانی جالبی که دارد، از موسیقی متن بی‌نظیری نیز بهره می‌برد که در مجموع ترکیب جالبی را به وجود آورده اند. کنترل های بازی در عین سادگی به خوبی بر روی صفحه قرار گرفته اند و مشکلی را برای شما ایجاد نخواهند کرد. مراحل دشوار از Checkpoint های به موقعی بر خوردار هستند و البته هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید با نواختن ترومپت خود زمان را متوقف کنید و راه خود را پیش بگیرید. در نهایت جالب است بدانید که داستان این بازی تا حدودی از زندگی لوئیس آرمسترانگ، یکی از اسطوره های موسیقی جاز، الهام گرفته شده است. 

قیمت : برای اندروید رایگان - برای آی‌او‌اس ۲.۹۹ دلار / دانلود از بازار برای اندروید ( با حجم ۴۰ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای iOS ( با حجم 87 مگابایت )


TrafficPanic - London

mza_8257074234858630832.320x480-75_narenji.jpg

آیا آماده هستید تا مسئولیت یک چهارراه پر تردد به شما واگذار شود؟ آیا فکر میکنید ایفای نقش یک مامور راهنمایی و رانندگی کار چندان سختی نخواهد بود؟ در این بازی شما قرار است ماشین ها را به سلامت از چهارراه عبور دهید، نکته ای که این بازی را از نمونه های مشابه آن، متمایز می‌کند اتفاقاتی است که پس از تصادف رخ می‌دهد. انفجار هایی که یکی پس از دیگری رخ می‌دهند هیجان جالبی را به این بازی می‌آورند، و جالب اینکه این انفجار ها هم برای شما امتیاز خواهند داشت. تنوع ماشین های موجود در این بازی نیز بسیار قابل قبول است. 

قیمت : رایگان / دانلود از بازار برای اندروید ( با حجم ۳۰ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای iOS ( با حجم ۴۸ مگابایت )


Walking Dead : The Game

mza_5790345004499256843.320x480-75_narenji.jpg

وقتی دنیا تبدیل به جهنم می‌شود ، چگونه می‌خواهید زنده بمانید ؟این بازی که بر مبنای داستان کمیک استریپی بسیار معروف با همین نام، درست شده است، هیجان هجوم زامبی ها را به گجت های شما می‌آورد. در این بازی باید از وسایل اطرافتان نهایت استفاده را ببرید و خود را برای جدال با زامبی ها آماده کنید، با دیگر نجات یافتگان همراه شوید تا شانس زنده ماندن خود را افزایش دهید. در این بازی می‌توانید تاریکی و وحشت را در کنار زامبی های خونخوار تجربه کنید. این بازی از گرافیک فوق‌العاده ای برخوردار است و صداگذاری خوب آن، حضور زامبی ها را برای شما ملموس تر می‌کند. آیا خودتان را برای مقابله با زامبی ها آماده کرده اید؟ اگر به دنبال وسایل مناسب برای دفاع میگردید، بد نیست به این مطلب نارنجی درباره وسایل ایده آل برای جنگ با زامبی ها، نگاهی بیندازید. در حال حاضر اپیزود اول این بازی حاضر شده است و قسمت های بعدی آن نیز قرار است در آینده نزدیک و به ترتیب ارائه شوند. 

قیمت : ۴.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور برای iOS (‌ با حجم ۳۲۹ مگابایت ) / توجه داشته باشید که این بازی تنها بر روی آیپد ۲ به بالا و آیفون و آیپاد تاچ نسل چهارم به بعد قابل اجرا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.