دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار:‌ گارفیلد در تلاش برای حفظ یخچال


جمعه بازیار

یکی از سرگرمی های جمعه، تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



London Olympic Game

mza_6108279222309276544.320x480-75_narenji.jpg

چند روز پیش در نازک نارنجی با اپلیکیشن های رسمی المپیک ۲۰۱۲ لندن آشنا شدیم، اکنون بد نیست تا در جریان بازی رسمی این مسابقات نیز قرار گیرید. این بازی که در دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است، ۹ رویداد ورزشی را در خود جای داده است. در این بازی می‌توانید ورزش هایی مانند شنا، تیر اندازی، قایق‌رانی و ... را تجربه کنید و با شرکت در این مسابقات هیجان المپیک را به گجت های خود بیاورید. در قسمت جانبی این بازی همچنین می‌توانید شخصیت ورزشی خود را برگزینید و با کسب امتیازات لازم لباس‌ها و لوازم ورزشی مختلف را برای وی خریداری کنید. 

قیمت : رایگان، ۰.۹۹ دلار / دانلود نسخه رایگان از اپ استور برای iOS - دانلود نسخه رایگان ازگوگل پلی برای اندروید


Fieldrunners 2

mza_2095353891934748371.320x480-75_narenji.jpg

احتمالا تا به حال اسم این بازی را شنیده اید و شاید ساعات زیادی را مشغول آن بوده اید. نسخه اولیه Fieldrunners یکی از اولین بازی های محبوب آیفون بود که بعدا برای سیستم عامل های دیگر نیز عرضه شد. این بازی به چنان محبوبیتی دست پیدا کرد که بازی های مشابه بسیاری با الهام گرفتن از سبک بازی آن، ساخته شد. شما در این بازی می‌بایست وسیله های دفاعی را چنان تنظیم می‌کردید تا از ورود نیرو های دشمن به قلعه‌تان جلوگیری کنند. این بازی فکری اکنون با مراحل متفاوت تری بازگشته است تا یک بار دیگر خاطرات خوب گذشته را برای ما زنده کند. در نسخه جدید وسایل دفاعی متنوع تری در اختیار شما قرار داده می‌شود، و به همان میزان نیز نیروهای دشمن نیز قدرت بیشتری برای مقابله با شما پیدا کرده اند. 

قیمت :‌ ۲.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور برای iOS


Garfield's Defense

garfil-na_narenji.jpg

قهرمان داستان های کمیک اکنون به تلفن هوشمند شما آمده است. این بار گارفیلد، در شرایطی قرار گرفته است که مجبور می‌شود تنبلی را کنار بگذارد. مهاجمان فضایی به زمین حمله کرده اند و خانه جان و گربه‌ اش گارفیلد را هدف گرفته اند. این مهاجمان به همان میزان که مضحک هستند، در لحظه می‌توانند بسیار خطرناک نیز باشند؛ آن ها قصد دارند تا با دستیابی به فریزر از غذاهای موجود به عنوان وسیله نقلیه و سلاح استفاده کنند، اما نمی‌دانند که در خانه گارفیلد، یخچال منطقه ممنوعه به حساب می‌رود. شما در این بازی در نقش گارفیلد ظاهر می‌شوید و هدف شما محافظت از یخچالتان است. در این راه وسیله های دفاعی جالبی نیز در اختیار دارید که از جمله آن‌ها می‌توان به ماشین های اسباب بازی ، روزنامه ها و... اشاره کرد. 

قیمت : رایگان / دانلود از بازار برای اندروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.