دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: همه چیز تحت تاثیر شوالیه تاریک

جمعه بازیار

یکی از سرگرمی های جمعه، تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



Line Birds

Line Birds_narenji.jpg

از شرکت سازنده این بازی، قبلا در جمعه بازیار اپلیکیشن Line Runner را معرفی کردیم. کمپانی Djinworks ظاهرا به خوبی سلیقه مخاطبین را شناخته است و در تولید بازی های اعتیاد آور مهارت خاصی را بدست آورده است. در این بازی شما در نقش یک پرنده ظاهر می‌شود که باید سعی کنید بر روی هوا معلق بمانید و به موانع برخورد نکنید. در این بازی چند نوع پرنده برای انتخاب وجود دارند که هر یک از قدرت ویژه ای بهره می‌برند. همانطور که مشاهده می‌کنید مانند بازی قبلی این شرکت، Line Birds نیز از ایده بسیار ساده ای برخوردار است، اما در عین حال تا ساعت ها می‌تواند شما را به خود سرگرم نماید. 

قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور برای iOS ( با حجم 11 مگابایت ) - دانلود از گوگل پلی برای اندروید ( با حجم ۴.۷ مگابایت ) - دانلود از مارکت‌پلیس برای ویندوز فون ( با حجم ۴ مگابایت )


High Noon

mza_2043775315792734401.320x480-75_narenji.jpg

این بازی لذت دوئل با تلفن های هوشمند را با خود به همراه می‌آورد. شما در این بازی هفت تیر کشی در غرب وحشی هستید که کاری جز دوئل کردن با سایرین ندارید. این بازی به صورت آنلاین اجرا می‌شود و شما در آن به مصاف دیگر شرکت کنندگان می‌روید. روال بازی به این ترتیب است که پس از انتخاب حریف، هفت تیر ها کشیده می‌شود و شرکت کنندگان با شلیک به سمت یکدیگر باید سعی کنند حریفشان رو زودتر از پای در بیاورند. نکته جالب اینجاست که مانند یک کابوی واقعی، قبل از شروع هر مسابقه شما باید موبایلتان را مثل تفنگ در کنار خودتان و به سمت پایین نگه دارید، و با آغاز مسابقه آن را بالا بیاورید. اگر زود تر از زمان تعیین شده هفت تیر (یا همان موبایلتان) را بکشید، کلانتر جهت رعایت عدالت مقداری از جان شما را کم می‌کند. یکی از قسمت های جانبی بازی که به آن جذابیتی مضاعف بخشیده، امکان تغییر چهره کاراکتر شما در بازی است. شما می‌توانید با خرید لباس های مختلف مانند کلاه ، شنل ، چکمه و غیره ، کاراکتر خود را مطابق با سلیقه خود روانه مسابقات دوئل کنید. نسخه اصلی این بازی برای سیستم عامل iOS تدارک دیده شده است، اما کاربران اندروید نیز می‌توانند از نسخه مشابه high noon Duel استفاده نمایند. 

قیمت : رایگان برای آی‌او‌اس - ۰.۹۹ دلار برای اندروید / دانلود از اپ استور برای iOS ( با حجم ۲۰ مگابایت ) - دانلود از گوگل پلی برای اندروید (‌ با حجم ۱.۷ مگابایت )


The Dark knight Rises

The-Dark-Knight-Rises-teaser_narenji.jpg

همزمان با اکران جدید ترین فیلم بتمن ، یعنی The Dark knight Rises ، جو این فیلم پرطرفدار در همه جا سر وصدا درست کرده است. اکنون گجت های خود را برای بازی فوق‌العاده این فیلم نیز آماده کنید. این بازی که از گرافیک بی‌نظیری بهره می‌برد. بر اساس داستان فیلم ذکر شده ساخته شده و شما در آن در نقش بتمن ظاهر خواهید شد و به ماجراجویی در شهر Gotham خواهید پرداخت. ماموریت های مختلفی در این بازی برای شما در نظر گرفته شده است که در آن‌ها می‌توانید لذت قهرمان بودند را بچشید. در این ماموریت ها شما در موقعیت هایی مانند گروگانگیری ، خنثی کردن بمب و ... قرار خواهید گرفت. گجت های مختلف بتمن در جدال های مختلف به کمک شما خواهند آمد و زمانی که از دست گجت ها کاری بر نیاید، همیشه می‌توانید بر روی سواری های فوق پیشرفته خود حساب باز کنید. این بازی با قیمت ۹.۹۹ دلار عرضه شده است. 

قیمت : ۹.۹۹ دلار / دانلود از گوگل‌ پلی برای اندروید دانلود از اپ استور برای iOS (حجم ۸۱۹ مگابایت )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.