دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: پریدن از شاخه ای به شاخه دیگر بر فراز آسمان خراش ها

یکی از سرگرمی های جمعه، تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



de Blob Revolution

be-blob-revolution-narenji-ir.jpg

شما موجودات کوچکی به نام Blob هستید که به داخل دستگاه ها نفوذ می‌کنند تا هم نوعانشان را از چنگال نیروهای INKT نجات دهند. این بازی یک پازل فکری است که در آن باید با شناسایی مسیر درست، تنها در یک حرکت تمامی بلاب ها را نجات دهید. هرچه سریعتر بتوانید این کار را بکنید امتیاز بیشتری دارید . توجه داشته باشید که زمان زیادی برای تفکر نیست، چرا که اینکت ها به سرعت دنبال شما هستند. 
قیمت : 2‪.‬99 دلار برای iOS و 0‪.‬99 دلار برای WP / دانلود از اپ استور برای iOS دانلود از مارکت‌پلیس برای ویندوز فون


super rope

super-rope-narenji-ir.jpg

شما در نقش حیوانات با مزه ای ظاهر می‌شوید که علاقه خاصی به بالا رفتن از شاخه های درخت دارند. این بازی گرافیک بسیار شادی دارد و موزیک متن آن نیز بر جذابیت هایش افزوده است. در این بازی باید به موقع از شاخه ای به شاخه دیگر پریده و امتیازات لازم را کسب کنید. 
قیمت : رایگان / دانلود از بازار برای اندروید دانلود از اپ استور برای iOS


The Amazing Spiderman

mza_1943219292312504680.320x480-75.jpeg

اگر از طرفداران سری فیلم های مرد عنکبوتی باشید، حتماً در جریان جدیدترین عنوان این فیلم هستید. کمپانی مشهور Gameloft نیز با هالیوود همراه شده و جریان این فیلم را در قالب یک بازی هیجان انگیز به خانۀ طرفداران آورده است. این بازی که دارای گرافیک بسیار قدرتمندی است، شما را به رویارویی با هیاهوهای شهر نیویورک خواهد برد، تا در نقش مرد عنکبوتی به مبارزه با خلافکاران بپردازید. شما در این بازی انواع متنوعی از مبارزه را تجربه می کنید و با کسب امتیازات لازم می توانید مهارت های خود را بهبود بخشید. بر فراز آسمان خراش های نیویورک در حرکت باشید و بیش از 25 مأموریت مختلف را به پایان رسانید. 
قیمت : 6.99 دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید دانلود از اپ استور برای iOS

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.