دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: تمرین بسته بندی تروریست ها در جزیره گمشده


یکی از سرگرمی های جمعه، تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 



پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


Bag It

bag-It-narenji-jome-bazyar.jpg

تا به حال به خرید رفته اید یا این مسئولیت را همیشه به مادر خانواده محول می‌کنید ؟ یکی از قسمت های خرید ریختن اقلام خریداری شده در کیسه و حمل آن ها به منزل است. تجربه شکستن تخم مرغ در زیر شیشه آب لیمو را داخل کیسه خود دارید ؟ آیا به اندازه کافی باهوش هستید که پاکت چیپس را در زیر گالن ۵ لیتری وایتکس قرار ندهید ؟ اگر فکر میکنید این بسته بندی ها کاری ندارد به شما پیشنهاد میکنیم حتما بازی Bag It را دانلود نمایید. شما در این بازی باید پاکت خرید را به نحوی مرتب کنید که هیچکدام از اقلام خریداری شده صدمه نبیند. باور کنید، این بازی سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. 
قیمت : 0‪.‬99 دلار برای ios و 1‪.‬99 دلار برای اندروید + نسخه رایگان / دانلود نسخه رایگان برای اندروید از بازار دانلود نسخه کامل از گوگل پلی دانلود نسخه رایگان برای iOS از اپ استور -دانلود نسخه کامل برای iOS از اپ استور


The Island : Castaway

mza_6139317502291026902.320x480-75.jpg

شما از معدود نجات یافتگان یک کشتی غرق شده هستید و جریان آب شما را به یک جزیره دور دست آورده است. در این جزیره باید یاد بگیرید چگونه ماهی گیری کنید، چگونه شکار کنید و... علاوه بر اینها بیش از ۲۰۰ معما برای تان در طول بازی طراحی شده است که برای فرار از جزیره باید آنها را حل کنید. محیط بازی از گرافیک شاد و خوبی بهره می‌برد و ۱۴ کاراکتر مختلف طراحی شده اند که در طول بازی باید با آنها سر و کله بزنید. آیا می‌توانید در این جزیره زنده بمانید ؟ 
قیمت : رایگان / دانلود برای اندروید از بازار دانلود برای iOS از اپ استور


Assaulter and Metal Slugs

com.cwa.playphone.fankongqibing1.jpg

اگر به دنبال اکشن خالص می‌گردید، این بازی انتخاب خوبی می‌تواند باشد. تروریست ها در حال نابود کردن جهان هستند و شما باید در قاره های مختلف به جنگ آن‌ها بروید. این بازی شامل رگبارهای سنگینی است که به لطف کنترل خوب آن به راحتی می‌توانید به جنگ خود تمرکز کنید. اسلحه های متعددی برای شما وجود دارد که شلیک کردن با آنها لذت بخش خواهد بود. طراحی فانتزی کاراکترهای این بازی مجموعه جالبی را به وجود آورده است. فراموش نکنید که در این جنگ ترسو ها جایی ندارند! 
قیمت : رایگان / دانلود برای اندروید از بازار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.