دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

جمعه بازیار: شناخت معبد گمشده در فرودگاه

Logo Quiz

دنیای لوگو ها به راستی دنیای جالبی است. آیا تا به حال فکر کرده اید که پشت لوگوی هر شرکت چه حرفی نهفته است و یا چه فلسفه ای باعث نام گذاری این شرکت ها و تشکیل لوگوی آنها شده است؟ اگر شما هم به دنیای لوگو ها علاقمند هستید، می‌توانید از طریق بازی Logo quiz توانایی خود را در شناخت لوگوی شرکت های مختلف به چالش بکشید. در این بازی قسمتی از لوگوی کمپانی های مختلف در مراحل متعدد به شما نمایش داده می‌شود و شما باید نام آن کمپانی را حدس بزنید، برای جذاب تر شدن بازی می‌توانید نتایج خود را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید و آنها را به مبارزه بطلبید. 


قیمت : رایگان / دانلود از بازار برای اندروید دانلود از اپ استور برای iOS


Airport City

com.gameinsight.airport4_narenji.jpg

آیا دوست دارید فرودگاه شخصی خود را داشته باشید؟ به نظرتان می‌توانید از پس چالش های مدیریت یک فرودگاه بر بیایید؟ در بازی Airport City این فرصت ها در اختیار شما قرار میگیرد. شما باید هواپیما های خود را به آسیا، اروپا و سایر نقاط جهان بفرستید و درآمد کسب کنید. با درآمد های خود باید فرودگاه‌تان را پیشرفته تر کنید و هواپیما های به روز تری را خریداری نمایید. کار به همینجا ختم نمی‌شود، چرا که باید برای رونق بیشتر فرودگاه خود، شهری را در کنار آن احداث کنید تا بتوانید مسافران بیشتری را به فرودگاه خود بکشانید. امیدوارم حداقل شما، هواپیما های توپولُف را برای پرواز مسافرین خود انتخاب نکنید. 

قیمت : رایگان / دانلود از بازار برای اندروید


Batman Arkham City

mzl.tfwzrpxo.320x480-75_narenji.jpg

قهرمان داستان های کمیک اکنون به موبایل شما آمده است و آماده است تا میزان زیادی آدرنالین به خون شما تزریق کند. این بازی که از آن به عنوان یکی از برترین بازی ها اکشن موبایل نام برده می‌شود، تجربه ای متفاوت از بتمن را برای شما به همراه می‌آورد. زندانیان شورش کرده اند و در حال فرار از زندان هستند، دشمنان قدیمی شما هم مانند جوکر و مرد پنگوئنی برای قتل شما هم قسم شده اند. در این بازی باید در بین برج های مرتفع به پرواز در بیایید، در نبرد های تن به تن پیروز شوید و از گجت های متنوع برای دفاع از خود استفاده کنید. آیا می‌توانید بار دیگر امنیت را به شهر برگردانید؟ 

قیمت : ۵.۹۹ دلار / دانلود برای آیفون، آیپاد تاچ و آیپد از اپ استور


Temple Run Brave

mza_534650767294352619.320x480-75_narenji.jpg

چند هفته پیش بازی فوق العاده محبوب temple run را در جمعه بازیار معرفی کردیم. اکنون کمپانی Imangi به عنوان سازنده این بازی با Disney/Pixar همراه شده است تا نسخه جدید این بازی اعتیاد آور را با حال هوای فیلم جدید دیزنی ارئه کند. فیلم Brave از کمپانی دیزنی جدیدترین انیمیشن این شرکت است که قرار است به لطف این بازی توجه بیشتری را به خود جلب کند. روال بازی مانند گذشته است، با این تفاوت که محیط بازی از لحاظ گرافیکی تغییر کرده. یکی از قابلیت هایی که اضافه شده امکان تیر اندازی هنگام دویدن است که به لطف آن میتوانید امتیازات بیشتری را کسب کنید. من به شخصه بازی اصلی را در مقایسه با این نسخه ترجیح میدهم، اما برای تنوع شاید امتحان بد نباشد. 

قیمت : 0.99 دلار / دانلود از گوگلی پلی برای اندروید دانلود از اپ استور برای iOS


و درنهایت خبر ویژه اینکه کمپانی RockStar دیروز سر انجام پس از ماه ها تاخیر، بازی خاطره انگیز Max Payne را برای اندروید نیز عرضه کرد. این بازی که چندی پیش با نسخه iOS پا به عرصه موبایل گذاشته بود، اکنون برای کاربران اندروید نیز آماده دریافت است. شرکت سازنده لیستی از گوشی ها و تبلت های اندرویدیی که میتوانند این بازی را اجرا کنند منتشر کرده که آن را در اینجا میتوانید مشاهده کنید ، نکته جالب این لیست نبود بعضی از مدل های مشهور مانند گلکسی اس3 است. که احتمالا باید مدت بیشتری در انتظار بمانند. 

قیمت : 2.99 دلار / دانلود از گوگلی پلی برای اندروید دانلود از اپ استور برای iOS

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.