ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
مدیر کل دفتر نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات درباره اینکه برخی کاربران از باز نشدن برخی سایتها شاکی هستند گفت: این موضوع میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرد و نمیتوان گفت سرعت اینترنت دلیل اصلی این موضوع است.
به گزارش galaxy؛ علیرضا اصغریان اظهار کرد: سرعت اینترنت و دسترسی به آن موضوعی است که باید با ابزارهای سنجش سرعت آن را مشخص و تعیین کرد.
وی با تاکید بر اینکه مشکل کاربران در زمینه باز نشدن برخی سایتها را نمیتوان دلیلی بر کندی سرعت اینترنت دانست، ابراز کرد: تمامی ابزارهای سنجش سرعت اینترنت وجود دارد و به راحتی و سهولت میتوان مشخص کرد که کاربر با چه سرعتی به اینترنت دسترسی دارد.
اصغریان در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: اپراتورها باید خسارت مندرج در SLA یا توافقنامه سطح خدمات را به مشتریان خود بپردازند و خسارت را از اپراتور بالادستی خود مطالبه کنند.
مدیر کل دفتر نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات رگولاتوری ادامه داد: هیچ اپراتوری مجاز نیست به بهانه بروز اشکال و یا اخذ نکردن خسارت از اپراتور بالادستی خود، از پرداخت خسارت به مشتریانش خودداری کند.