دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

لزوم توجه بیشتر به امنیت تبلت ها

طبق مطالعه جهانی اخیری که توسط موسسه O+k با همکاری لابراتوار کسپرسکی، توسعه دهنده پیشگام راه‌‌حل‌های مدیریت تهدیدها و محتوای ایمن، صورت گرفته، ۴/۷۷ درصد تبلت داران جهان به طور همزمان رایانه رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت و اسمارت فون دارند. ۹/۱۲ درصد هم صاحب لپ‌تاپ، دسکتاپ و تبلت هستند. ۱/۲ درصد دسکتاپ و تبلت دارند و ۶/۳درصد فقط لپ‌تاپ و تبلت دارند.

به گزارش galaxy از موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، این شرکت به تمام کاربران آنلاین توصیه می‌کند برنامه امنیتی اینترنتی خوبی روی تمام وسایل خود نصب کنند که کنترل والدین هم داشته باشد تا بتوان بر فعالیت کودکان در شبکه‌های اجتماعی نیز نظارت داشت و در صورت لزوم امکان مسدود سازی پیغام دهی به کاربرانی خاص و نیز بلوکه کردن اطلاعات محرمانه‌ای چون نشانی خانه، شماره تلفن‌ها و دیگر داده‌های شخصی حساس را هم داشته باشد.

وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی پدیده فرهنگی نوینی محسوب می‌شوند.
فیس‌بوک به تنهایی در حال حاضر بیش از ۳۰۰میلیون کاربر فعال دارد که ۱۵۰ میلیون نفرشان دست کم روزی یک بار وارد آن می‌شوند.
هر کاربر به طور متوسط ۱۳۰ «دوست» دارد؛ ولی اکثر افراد، خصوصا دسته جوانان، نمی‌دانند یا اهمیت چندانی نمی‌دهند که کوتاهی و تساهل در خصوص تنظیمات امنیتی‌شان ممکن است به هرکسی امکان دیدن اطلاعاتشان را بدهد و آنان را در معرض خطر قرار دهد.

کسپرسکی به تازگی محصول Kaspersky One خود را معرفی کرده؛ یک راه‌حل امنیتی جامع کاربرمحور و مالتی پلتفرم که محافظت فراگیر و کامل را برای گستره وسیعی از ابزارهای شخصی، از رایانه‌های خانگی و نوت‌بوک‌ها گرفته تا انواع اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها، تامین می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.