دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.
دنیای فناوری - برخط

دنیای فناوری - برخط

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات بعدی نیز بازدید بفرمایید.

استفاده از کینکت در لباس فروشی ها برای خرید راحت تر

به گزارش galaxy
تا به حال برایتان پیش آمده که لباس بخرید اما به خاطر

به گزارش galaxy تا به حال برایتان پیش آمده که لباس بخرید اما به خاطر اندازه نبودن آن مجبور به پس دادن اش بشوید؟ یا اینکه لباس اندازه شما بوده اما در نهایت آن را نپسندیده اید؟ جالب است که گفته می شود حدود ۴۰ درصد لباس های خریداری شده به خاطر این مشکلات به فروشگاه بر میگردند و زمان اش رسیده که فکری به حال این موضوع بشود.

راه حل استفاده از سنسور کینکت مایکروسافت است. یک شرکت در حال توسعه نرم افزار مخصوصی است تا در فروشگاه های لباس فروشی از کینکت استفاده شود. این سنسور بدن شما را بررسی می کند تا به شما در یافتن لباس مناسب کمک کند.

موضوع اینجا است که ممکن است دو نفر سایز یکسانی داشته باشند و شلوار با سایز یکسان بپوشند اما شکل بدن هر فرد با دیگری متفاوت است و همین سبب می شود که یک شلوار برای فردی زیبا به نظر برسد اما برای فرد دیگری نا مناسب به حساب بیاید. نرم افزار جدید، با تحلیل دقیق شکل ظاهری بدن لباس با استیل و سایز مناسب را به شما پیشنهاد می کند.
i
البته اینجا برای دقت بیشتر از ۸ کینکت استفاده می شود. شما در یک اتاقک مخصوص توسط این سنسورها که دور تا دور اتاقک قرار گرفته اند اسکن شده و یک نقشه سه بعدی دقیق، طی ۵ ثانیه آماده می شود.

حالا نرم افزار اندازه های بدن شما را بر اساس سایز بندی های مناسب لباس محاسبه کرده و به شما استیل شلوار جین و سایز مناسب را پیشنهاد می کند. ضمنا اندازه های شما در حساب کاربری تان در فروشگاه ذخیره شده و می توانید دفعات بعد از فروشگاه آنلاین به راحتی خرید کنید. چرا که آنها اندازه های شما را به صورت دقیق دارند.

این سیستم از پایان همین ماه در چند فروشگاه به کار گرفته می شود و البته از آنجایی که خرید آنلاین لباس هر روز بیشتر می شود، پیش بینی می شود که به زودی از کینکت در خانه برای انتخاب لباس مناسب استفاده کنید و این را هم به کاربرد سنسور جادویی مایکروسافت اضافه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.